رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر
رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت:سال 94 در سطح شهرستان بهشهر 347 مورد فرصت اشتغال ایجاد شد که 311 مورد از محل اعتبارات بانکی و 36 مورد از محل منابع کمیته امداد صورت گرفت.
کد خبر: ۲۳۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 15 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید موسی عمادی ترکامی در نخستین جلسه کارگروه اشتغال بهشهر در سال 95 در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان، اظهار کرد: دغدغه اشتغال تبدیل به یکی از مشکلات اساسی خانواده ها و مسئولین شهرستان بهشهر شده است که یکی از خدمات کمیته امداد نیز در زمینه ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است.

وی افزود: متأسفانه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برای جذب اعتبار اشتغال با سختی هایی مواجه هستند که برخی مواقع به علت نداشتن ضامن و پشتوانه مالی نمی توانند اعتبار اشتغال را از بانک های عامل جذب کنند.

عمادی اظهار کرد: کمیته امداد بهشهر در سال 94 طبق تعهدی که به اداره کل کمیته امداد استان داشت باید 219 فرصت اشتغال ایجاد می شد که خوشبختانه با جذب اعتبار 4 میلیارد و 400 میلیون تومان توانستیم 347 مورد فرصت اشتغال را در شهرستان ایجاد کنیم که کمیته امداد شهرستان بهشهر با 98.5 درصد جذب اعتبار اشتغال در رتبه سوم استان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: کمیته امداد به منظور ایجاد پایداری در مشاغل همه مجریان طرح اشتغال را بیمه تامین اجتماعی می کند که افراد پس از 10 سال پایداری در طرح اشتغال می توانند از خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

عمادی با بیان اینکه 1271 طرح جاری اشتغال از آغاز تأسیس کمیته امداد در شهرستان به صورت فعال در حال اجرا است، افزود: تا کنون 10 درصد خانواده های تحت پوشش از طریق طرح اشتغال؛ بیمه تأمین اجتماعی شدند.

وی خاطرنشان کرد: سال 94 در سطح شهرستان بهشهر 347 مورد فرصت اشتغال ایجاد شد که 311 مورد از محل اعتبارات بانکی و 36 مورد از محل منابع کمیته امداد صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر اظهار کرد: طرح های اشتغال ایجاد شده در سال 94 در شهرستان شامل 247 مورد خدماتی، 82 مورد دامپروری، 10 مورد کشاورزی و 3 مورد شیلات بود.

عمادی تصریح کرد: در سال 94 کمیته امداد شهرستان بهشهر پیش از ایجاد اشتغال؛ کلاس های آموزشی در زمینه های حرفه آموزی، مهارت آموزی، کارآفرینی و پایداری مشاغل برگزار کرد که 850 نفر از این کلاس ها بهره مند شدند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار