فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استرداد کلاهبرداران اقتصادی که از کشور خارج می شوند، با هماهنگی قضایی در دست پیگیری است.
کد خبر: ۲۳۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ 18 May 2016

به گزارشخبرنگار مهر، حسین اشتری در جمع خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد: در حوزه اقتصادی کسانی هستند که کلاهبرداری کرده و از کشور خارج می شوند؛ با هماهنگی قضایی پیگیر استرداد این افراد هستیم.

وی در خصوص پرونده خاوری افزود: اقدامات اولیه صورت گرفته و در صورتی که دولت مربوطه همکاری کند، آمادگی داریم وی را به کشور برگردانیم و تحویل مقامات قضایی بدهیم.

اشتری در خصوص تداوم فعالیت های گشت های امنیتی، اخلاقی و اجتماعی اضافه کرد: گشت زنی امنیتی اخلاقی و اجتماعی طبق روال انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کشفیات مواد مخدر در سطح کشور گفت: کشفیات مواد مخدر با ۱۵ درصد افزایش همراه است و با پیشرفت اطلاعاتی، انتظار می رود همچنان افزایش داشته باشد.

وی با تاکید به تلاش نیروی انتظامی برای ممانعت از ورود قاچاق از مبادی ورودی کشور توضیح داد: در هر صورت، پلیس برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان، کیف‌قاپان و کسانی که ناهنجاری اجتماعی ایجاد می کنند، هر چند تعداد زیادی ندارند، مطابق قانون در دستور کار قرار داده است.

اشتری خواستار همکاری اقشار مختلف مردمی با پلیس شد و تاکید کرد: در صورتی که مردم هرگونه نابهنجاری را از طریق پیامک در اختیار ما قرار دهند و انعکاس دهند، پلیس آمادگی برخورد با مسائل انعکاس یافته را دارد.

وی هدف از حضور خود در استان اردبیل را دیدار با مسئولان و علما عنوان کرد و افزود: علاوه بر این تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید استان انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در استان هایی که احکام فرماندهان به اتمام رسیده، جابجایی ها در این فصل انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار