مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان:
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امروز دشمنان اسلام، رهبران و رساله‌های جعلی و انگلیسی را درست کرده‌اند.
کد خبر: ۲۳۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 20 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان ظهر امروز در جمع مردم ابوزیدآباد آران و بیدگل اظهار کرد: دشمنان امروز در مقابل مراجع راستین و حقیقی دین، به دنبال علم کردن مرجع قلابی هستند بنابراین ما باید به دنبال رهبر دینی و واقعی باشیم.

وی با اشاره به برخی توطئه‌های دشمنان در رابطه با اسلام خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام، رهبران و رساله‌های جعلی و انگلیسی را درست کرده‌اند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تبریک میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) عنوان کرد: بهره‌مندی از مهر و محبت در یک کشور حسینی و مهدوی از نشانه‌های منتظران واقعی حضرت امام زمان(عج) است.

صالحیان در ادامه با تأکید بر گسترش نماز عبادی سیاسی جمعه در سطح استان اصفهان گفت: در سطح استان 83 نمازجمعه برگزار می‌شود که در صدد هستیم چند نمازجمعه دیگر را به شهرهای استان اضافه کنیم.

وی همچنین با اشاره به مسئله احراز صلاحیت امام جمعه ابوزیدآباد در انتخابات گذشته، وی را رزمنده‌ای فعال در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل معرفی کرد و برخی حواشی پیش آمده پیرامون صلاحیت وی را غیرقابل قبول خواند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار