تهران-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت:اصلاح نظام اداری،چابک سازی ادارات و پرهیز از هزینه های غیر ضروری از اصلی ترین اولویت های ما در استان تهران محسوب می شود.
کد خبر: ۲۳۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 30 May 2016
نعمت الله ترکی  با اشاره به تلاش دولت برای بهره وری حداکثری از ظرفیت های موجود اظهار داشت:یکی از حوزه های تمرکز ما در استان تهران معطوف به سیستم اداری می شود که تلاش خواهد شد با تدابیر اتخاذ شده، برخی از کاستی های این عرصه رفع شود و امیدواریم با تمهیدات پیش بینی شده، اصلاح سیستم اداری به بهترین نحو ممکن محقق شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان کرد:چابک سازی و ارتقای کیفی فعالیت نیروی انسانی از دیگر اولویت های لحاظ شده در حوزه اداری استان تهران به شمار می رود.

وی افزود:امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه در سال ۹۹، نیروهای قرار دادی و پست های بلا تصدی بر مبنای قوانین، ضوابط و چارچوب های تعیین شده، ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

ترکی در خصوص جذب نیروی انسانی در ادارات این استان گفت:براساس چارچوب  های تعریف شده، مقرر است به ازای هر سه نیروی بازنشسته یک نفر جذب شود که مبنای جذب افراد نیز در دایره قوانین تعریف شده، محقق می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران یادآور شد:در خصوص افزایش حقوق کارمندان نیز با تکیه بر قانون خدمات کشوری، افزایش سالیانه حقوق محقق می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار