وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در رقابت های جام فجر گفت: با وزنه هایی که امروز در این رقابت ها بالای سر بردم، امید زیادی برای حضور در المپیک دارم.
کد خبر: ۲۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 02 June 2016
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در رقابت های جام فجر گفت: با وزنه هایی که امروز در این رقابت ها بالای سر بردم، امید زیادی برای حضور در المپیک دارم.

به گزارش تابناک ایلام؛در دومین روز از رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر که با حضور نمایندگان 32 کشور در تهران پیگیری می شود، امروز (چهارشنبه) وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم کار خود را آغاز کردند.

علی هاشمی توانست در حرکت اول و دوم حرکت یک ضرب خود وزنه های 170 و 173 را مهار کند اما در بلند کردن وزنه 177کیلوگرم ناکام ماند و به مدال نقره رسید.

وی در مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان با بلند کردن وزنه 174 صاحب مدال نقره شده بود.

این وزنه بردار شایسته و جوان تیم ملی وزنه برداری، در حرکت دو ضرب وزنه های 201 و 212 کیلوگرمی را بالای سر برد ولی نتوانست حرکت سوم و وزنه 220 کیلوگرمی را مهار کند و با مجموع 385 کیلوگرم دو مدال نقره دیگر را نیز بدست آورد.

در این دسته سهراب مرادی در حرکت یک ضرب و دو ضرب و مجموع موفق شد سه مدال طلا
بگیرد.

در این گروه که هشت وزنه بردار حضور داشتند که سهراب مرادی پس از پایان محرومیت سه ساله خود با بلند کردن وزنه 180 کیلوگرمی صاحب مدال طلا در یک ضرب شد تا بازگشت خوبی به میادین داشته باشد.

وی از انجام حرکات دوم و سوم خود صرف نظر کرد.
مرادی در ماه های اخیر با روی سربردن وزنه های 200 و 188 کیلوگرم در لیگ و تمرینات، رکورد حرکات یک ضربه دسته های 94 و 105 کیلوگرم جهان را به صورت غیر رسمی جابجا کرده بود.
در این دسته سیمن لیندر از قزاقستان دارنده مدال نقره جوانان آسیا با مهار کردن وزنه 170 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

الکساندر ایوانوف از روسیه دارنده مدال طلای 2013 جهان نیز در این دسته با بلند کردن وزنه 170 کیلوگرم و به دلیل داشتن بیشتر نسبت به حریف قزاقستانی، چهارم شد.

نخستین دوره از رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر و گزینشی المپیک ریو با حضور تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در تهران در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار