تمهیدات ویژه حمل و نقل و پایانه های ایلام برای 14 خرداد:
بیش از 50 دستگاه اتوبوس به وسیله این اداره کل ساماندهی شدند تا 1500 زائر گرامی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از استان ایلام را به تهران برده و برگشت دهند
کد خبر: ۲۴۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 05 June 2016

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت : بیش از 50 دستگاه اتوبوس به وسیله این اداره کل ساماندهی شدند تا زائرین گرامی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به تهران برده و برگشت دهند.

جهانی در خصوص تعداد زواری که توسط این سازمان ساماندهی شده اند گفت : بالغ بر 1500 نفر از زائرین ایلامی از شهرستانها و بخش های مختلف استان به وسیله اتوبوس های تهیه شده توسط سازمان به تهران منتقل شده و پس از زیارت و ادای مراسمات در کمال صحت و سلامت به استان بازگشته اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت : بر اساس برنامه ریزی های انجام  شده با تشكل‌ها و انجمن هاي صنفي استان  در راستای  بهره‌ مندي از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی براي جابه‌جايي شايسته و مناسب زائران از سطح استان به حرم مطهر امام خميني (ره)، تدابير لازم انديشيده شد.

 وی افزود: استفاده از رانندگان واجد شرايط و ناوگان با كيفيت و تجهيزات ايمني لازم دارند و شركت‌هاي حمل ونقل مسافري نيز ملزم به كنترل و نظارت فني وكيفي ناوگان، ، تاكيد بر رعايت  اصول ايمني و ارايه خدمات مناسب به زائران هستند تاکید شده است . لازم به یادآوری است ، هماهنگي و همكاري با ساير سازمان‌هاي ذي‌ربط در راستاي ايمني سفرهاي پيش‌بيني شده در تعامل با پليس راه نيز از جمله اقدامات و تمهيدات ديگر در اين زمينه است . اضافه می شود : بیش از 50 دستگاه اتوبوس‌ کار جابجایی زائران به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته شد و از این تعداد 35 دستگاه مورد استفاده قرار گرفت.  انجام دادند.

هر ساله در آستانه 14 خرداد سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) کاروان های پرشور زیارتی از همه استانهای کشور و استان ایلام به سمت مرقد مطهر آن عزیز سفر کرده حرکت نموده و مراسمات معنوی خاص این روز را به جای می آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار