مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه:
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت برای اجرای برنامه جلوگیری از خشکیدگی جنگل‌های بلوط هشت میلیارد تومان پیشنهاد شده که امیدواریم تصویب شود.
کد خبر: ۲۴۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 05 June 2016
  به گزارش تابناک کرمانشاه، مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: مدیریت یکپارچه سراب‌هاَ تالاب‌ها و آبشار‌های استان از جمله برنامه‌های این ارگان است که برای انجام آن چهار میلیارد تومان پیشنهاد شده که در صورت تصویب انجام می‌شود.
ا غلام‌حسین کاظمی افزود: برای احداث موزه محیط زیست چهار میلیارد تومان اعتبار لازم است که در صورت تامین و تخصیص اعتبار لازم، این موزه ساخته می‌شود که نقش مهمی در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست می‌تواند داشته باشد و تمام تلاش خود را برای انجام این موضوع به‌کار می‌گیریم.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه در ادامه سخنانش به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در هفته محیط زیست پرداخت و گفت: 16 تا 22 خرداد ماه به‌عنوان هفته محیط زیست نام‌گذاری شده که با شعار «به سوی طبیعت برای زندگی» برنامه‌های بسیاری به همین مناسبت در نظر گرفته شده است.
وی شرکت نمادین کارکنان اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه، اهدای خون کارکنان، راه‌اندازی سیستم انرژی خورشیدی در پاسگاه هشیلان و چالابه، افتتاح سیستم پایش آن‌لاین دودکش در پتروشیمی و پالایشگاه نفت و راه‌نداری پالایش آن‌لاین پساب تصفیه‌خانه کارخانه سیمان غرب را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار