مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از اجرای طرح «سی شب سی مسجد» همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 06 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در ماه رمضان توسط کانون مساجد استان اجرا خواهد شد و فعالیت‌های قرآنی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های کانون مساجد مردمی است ادامه داد: در ماه رمضان بخشی از برنامه‌های اوقاف فراغت آغاز خواهد شد و بعد از ماه رمضان ادامه خواهد یافت.   
رستگاری از اجرای طرح «سی شب سی مسجد» در مساجد استان خبر داد و گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی از ساعت ۹ الی ۱۱ شب در مساجد اجرا می‌شود.
وی افزود: اکیپی نیز در این طرح برای کودکان برنامه اجرا خواهند کرد که ۲۰ نوع مسابقه ورزشی و هنری همراه با جوایزی در نظر گرفته شده است. 
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد ادامه داد: همچنین در کنار این برنامه روانشناسی کودک برای والدین را خواهیم داشت که مشاوره و به سواالات پاسخ داده می‌شود و اکیپ پزشکی نیز به صورت رایگان تست قند خون، فشار خون و ... را انجام خواهند داد و کارت سلامت به خانوده‌ها داده می‌شود.
وی محفافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های کانون مساجد در طول ماه رمضان برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌ای در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) همافر در ماه رمضان با محوریت نهج‌البلاغه توسط کانون فرهنگی مداحان اهل بیت(ع) برگرار می‌شود که به تفسیر نهج‌البلاغه پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار