کد خبر: ۲۴۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 06 June 2016
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان امروزه مشکل در شهرهای بزرگ به فعالیت غیرمجاز و قارچ‌گونه مدارس فوتبال برمی‌گردد که باید بر روند فعالیت و مجوز‌های آنها بیشتر از گذشته توجه شود.

به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین‌زادگان عصر امروز در نشست مشترک هیأت پزشکی ورزشی استان با رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرها، اظهار کرد: هیأت پزشکی ورزشی استان یکی از هیأت‌های فعال مازندران است که آمار بیمه ورزشی در آن تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته را نشان می‌دهد.

وی افزود: باید در زمینه پزشکی ورزشی آسیب‌شناسی انجام شود هرچند از گذشته تاکنون آسیب‌شناسی‌های خوبی انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در جلسه گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه عملکرد استان‌ها بررسی و اعلام شد، بیان کرد: مازندران در بین استان‌های کشور دارای عملکرد قابل قبولی بوده و درجه یک را از لحاظ عملکردی از آن خود کرد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه نباید از فعالیت‌های خود رضایت داشته باشیم، ادامه داد: وجود برخی مشکلات در سال گذشته سبب کاهش در صدور کارت بیمه ورزشی شد که در سال‌جاری در راه جبران اقدامات خوبی انجام شد.

وی با اشاره به تعامل با اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در راستای ایجاد همدلی، وفاق و مشارکت در امور ورزشی، یادآور شد: در این اقدام دو اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش مازندران متعهد شدند تا نقاط آسیب و ضعف یکدیگر را ترمیم کنند و در بحث بیمه ورزشی اقدامات خوبی انجام شده و با ایجاد تفاهم‌نامه کاربردی و عملیاتی در فکر مشاهده نتایج لازم هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام فرا رسیدن فصل تابستان و در پیش بودن سال تحصیلی جدید، ادامه داد: باید با امکانات موجود در راه انجام وظایف محوله تلاش کنیم هر چند از ظرفیت تابستان می‌توان استفاده بهینه شود.

این مسؤول با اشاره به افزایش سرکشی و بازرسی از اماکن ورزشی در شهرها، خاطرنشان کرد: در فصل تابستان شاهد رشد بیش از اندازه کلاس‌های ورزشی و باشگاه‌ها هستیم که باید با بازرسی بر روند فعالیت آنها نظارت لازم انجام شود.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه چهار رشته ورزش‌های آبی، فوتبال، کشتی و رزمی در ایام تابستان بیشترین فعالیت و علاقه‌مندی را دارند، خاطرنشان کرد: باید با تمرکز بر روی باشگاه‌های خصوصی و توجه به باشگاه‌داران آنها را وارد میدان کرده و با ایجاد تفاهم‌نامه دست به تحول در امر پزشکی ورزشی برنیم.

وی ادامه داد: امروزه ظرفیت بسیج، پایگاه‌های محلات و سپاه پاسداران بسیار مطلوب است هر چند با توجه به اینکه بیشتر افراد جامعه از قشر بسیج هستند می‌توانیم از این ظرفیت گسترده به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان امروزه مشکل در شهرهای بزرگ به فعالیت غیرمجاز و قارچ‌گونه مدارس فوتبال بر می‌گردد که باید بر روند فعالیت و مجوز‌های لازم آنها بیشتر از گذشته توجه شود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار