تابناک ایلام گزارش داد:
خرداد ماه سال 91 بود که در مسجد ولی عصر ستاد فرماندهی انتظامی ایلام و با حضور سردار احمدی مقدم معارفه شد.از همان ابتدا چهره مصمم و در عین حال با خشوع و خزوع سردار نوید بالا رفتن سطح امنیت در استان را می داد.
کد خبر: ۲۴۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 15 June 2016

خرداد ماه سال 91 بود که در مسجد ولی عصر ستاد فرماندهی انتظامی ایلام و با حضور سردار احمدی مقدم معارفه شد.از همان ابتدا چهره مصمم و در عین حال با خشوع و خضوع سردار نوید بالا رفتن سطح امنیت در استان را می داد . همین اتفاق هم افتاد و در 4 سال فرماندهی سردار دولتی بر نیروی انتظامی استان یکی از بهترین دوره های ماموریتی فرماندهان این نیرو در استان رقم خورد.به عنوان یک فعال رسانه ای سردار دولتی را در دسترس ترین و به روزترین و خوش اخلاق ترین فرماندهی نیروی انتظامی سالهای گذشته در استان ایلام میدانم.سرداری که هیچگاه تلفن همراهش خاموش و یا خارج از دسترس نبود و در بدترین حالت از بابت حضور در جلسه عذر خواهی کرده و بعدا شخصاً تماس می گرفت.شخصیت سردار دولتی در تعامل با رسانه ها سرآمد بوده و این منش علی دولتی برای من نوعی و همکارانم خاطره ای شیرین خواهد بود.

سردار دولتی در عین حالی که با مخاطبان و ارباب رجوع بهترین رفتار را داشت ، در برابر افراد مجرم و اراذل و اوباش در کمال جدیت برخورد می کرد.

به هر حال امروز 4 سال ماموریت سردار علی دولتی در ایلام به اتمام رسیده و این فرزند دیار لک زبان می رود تا با کوله باری از تجربه و دانش ناب نظامی و انتظامی در نقطه ای دیگر و در جایگاهی دیگر به مردم خدمت کند.

خبرنگار تابناک ایلام در مصاحبه ای اختصاصی با سردار علی دولتی هم حال و هوای این روزهای سردار را جویا شده و هم از تلخ و شیرین ها و سختی های سردار در ایلام پرسیده است .

سردار دولتی در ابتدای کلام خود را یک ایلامی دانسته و گفت : بودن و یا نبودن من در این استان و در بین این مردم خونگرم و مهمان نواز چیزی از علاقه و ارادت خالصانه ام به ایلام و ایلامی کم نخواهد کرد.

خداوند متعال را شاکر و سپاسگذارم که سعادت و توفیق خدمت رسانی در خطه ی خونرنگ ایلام را به بنده عطا فرمود.در طول دوران خدمتی که در ایلام داشتم تلخ و شیرین ها و سختی های تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده ام.

فرمانده ی نیروی انتظامی استان ایلام ادامه داد: برای یک نیروی نظامی هر جا که بتواند حق مظلومی را باز ستانده و دل مردم را شاد نماید حلاوت و شیرینی وجود دارد.خاطرات شیرین بنده از خدمت در ایلام زیاد است.خدمت به مردم شهید پرور و با صفای ایلام یکی از شیرین ترین خاطرات کل دوران خدمتی بنده می باشد،ولی در نظر من خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات و خصوصاً در اربعین هر سال سخت ترین و در عین حال شیرین ترین ماموریت خدمتی در ایلام برای بنده و همکارانم بوده است.

وی ادامه داد: در اربعین هر سال نزدیک به یک میلیون نفر از مرز ایلام و مهران تردد کرده و بخش عظیمی از خدمت رسانی به این عزیزان به عهده ناجا بود.خداوند متعال را شاکر و سپاسگذارم که توانستیم این ماموریت را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

سردار علی دولتی به تلخ ترین خاطره خود در ایلام اشاره کرد و گفت: تلخی شهادت دو تن از همکارانم در حین انجام ماموریت در ایلام را هیچگاه از خاطر نخواهم برد.شهادت همکاران عزیزم آقایان علی زمانی و حسینی در اردیبهشت و بهمن ماه 93 تلخ ترین خاطره ی خدمتی من در استان ایلام است.شهادت عزیزانی که جان خود را در راه امنیت مردم می دهند برای خود این عزیزان شیرین و برای ما و بازماندگانشان واقعاً تلخ است.

علی دولتی به شیرین ترین ماموریت انتظامی خود در ایلام اشاره کرد و گفت : سرقت مسلحانه در استان ایلام تنها سه مورد داشتیم که کشف و دستگیری عوامل این سرقتها در کوتاه ترین زمان ممکن شیرین ترین خاطره و ماموریت انتظامی بنده در ایلام بوده است. دستگیری سارقان مسلح طلافروشی صفرلکی ،سارقان مسلح بانک ملی و سارقان اموال تجار عراقی در کوتاه ترین زمان ممکن و عودت دادن اموال مال باختگان شیرین ترین ماموریت انتظامی من در ایلام بوده است.

سردار دولتی انتخابات شورا و مجلس و ریاست جمهوری را از سخت ترین ماموریت های کاری خود در ایلام دانشت و گفت : انتخابات نماد مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است و باید در نهایت امنیت و آرامش برگزار شود. در طول تمامی دوره های انتخابات برگزار شده در طول این 4 سال در تامین امنیت دقیق و کامل صندوق ها و شعب اخذ رای و نیز در زمان تبلیغات نامزدها نیروی انتظامی استان ایلام حضور صددرصدی داشته و خوشبختانه هیچ اتفاق نامیمونی در این خصوص رخ نداده است.

سردار دولتی در بخش پایانی سخنان خود و در پیامی خطاب به مردم ایلام گفت : از همه مردم استان ایلام می خواهم که بنده را حلال کنند.شاید ناخواسته قصور و کوتاهی از بنده سر داده باشد که از مردم تقاضا دارم خدمت گذار خود را حلال کنند.در دوران خدمت بنده در ایلام مردم همکاری ویژه و در خور تحسینی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشتند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.امنیت موجود در استان ایلام نیز مرهون همین همکاری و تعامل مردم با همکاران ما است.از مردم ایلام می خواهم به همکاری و تعامل خود با پلیس ادامه دهند تا در مسیر تامین امنیت استان ایلام وقفه ای ایجاد نشود.

برای فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان ایلام که در روزهای آتی معارفه خواهد شد آرزوی توفیق و کامیابی در مراحل سخت خدمت را دارم.

سردار علی دولتی در خردادماه 1391 به عنوان فرمانده ی نیروی انتظامی استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرده و توانست رضایت حداکثری مردم را در بحث تامین امنیت جلب کرده و نامی نیک از خود در ایلام به یادگار بگذارد.

در طول دوران خدمت سردار علی دولتی در ایلام کاهش سرقت و کشف سرقتهای اتفاق افتاده، دستگیری تمامی قاتلین متواری از سالهای قبل ،برخورد قاطع با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و کاهش جرم های حساس مانند قتل و نزاع های دسته جمعی و .... از مهمترین اقدامات امنیتی در نیروی انتظامی استان بوده است.

عملکرد مثبت و قابل قبول سردار دولتی در ایلام و از همه مهمتر ارتباط نزدیک ایشان با اصحاب رسانه سطح انتظارات مردم و رسانه ها را از فرماندهی انتظامی استان بالاتر برده و این مهم وظیفه ی فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان را سنگین تر خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بردیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
با سلام خدمت سردار دولتی به نظر من نه تنها اهالی رسانه بلکه تمام مردم عادی استان ایلام از ایشان راضی بودند امیدوارم در هر جایی که هستن سلامت باشند و فرماندهی جدید از ایشان الگو برداری کنند در ضمن نیروی انتظامی در اربعین امسال خیلی مردم را اذیت کردند
میلادنجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
سردارهرکجاکه هستی خدانگهدارت سردارعزیز نورآباد دمت گرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار