ندای اسلام ناب از ایران اسلامی بلند شده است/ شهدای مدافع حرم رسالت جهانی خود را انجام دادند/مردم لرستان ولایتمداری خود را با خون خود امضاء کرده اند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی  نماینده ولی فقیه در لرستان  امروز   درطی  مراسم تشییع پیکر شهید رضا رستمی مقدم اولین شهید مدافع حرم  لرستانی ، خطاب به حاضران در این مراسم گفت: خط سرخ شهادت گواه بر این است که مبارزه حق و باطل همیشگی و دائمی است بطوریکه از زمان آفرینش انسان مبارزه حق و باطل ادامه داشته و پیامبران الهی در برابر مستکبران و طاغوتیان ایستادگی کردند.

آیت الله میر عمادی تصریح کرد: پرچم حق برای اعتلای توحید، عزت و کرامت مردم و پاکی و صداقت جامعه همیشه برافراشته بوده است و از سوی دیگر بیرق ظلم و ستم برای فساد، تباهی و تجاوز همیشه دایر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مبارزه حق و باطل هرگز زمان و مکان نمی شناسد و در راه مبارزه حق و باطل شعار ما «کل یوم عاشورا و کل ارضا کربلا» است، هر زمینی کربلاست چه کردستان و خوزستان ایران بوده و چه عراق، سوریه، یمن و بحرین باشد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: پرچمی که پیامبران الهی برافراشته و اوصیاء خداوند آن را دنبال کردند در راس آن ها وجود مقدس حضرت سید الشهدا (ع) این پرچم را به رنگ سرخ شهادت رنگی ابدیت بخشیده است.

وی عنوان کرد: نمونه دیگر مبارزه حق علیه باطل هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران  است که  در این مبارزه رزمندگان ما دین خدا را یاری کرده و ندای الله اکبر در سنگرهای جبهه سر دادند اما در طرف مقابل آمریکا و حکام مرتجع عرب قرار داشتند و تمام قدرت های باطل از شرق و غرب عراق را در جنگ علیه ایران حمایت کردند اما دست قدرت لایزال الهی بر تمام شیاطین پیروز شد.

آیت الله میر عمادی بیان داشت: آغاز انقلاب اسلامی ایران  نیز مبارزه حق و باطل  است  که  در این مبارزه در یک طرف امام راحل قرار داشت و در طرف دیگر طاغوت زمان و یک طرف دست خداوند برای نصرت امام خمینی (ره) قرار داشت و در طرف دیگر دست جنایتکار آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار داشت ولی دیدیم دست خداوند بر تمام دست های باطل غلبه کرد و انقلاب اسلامی پیروز شد

وی اظهار داشت: امروز جهاد کبیر و جبهه ای گسترده تر به روی ما گشوده شده است ودر جهاد اصغر ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند و در جهاد اکبر نیز ملت قهرمان ایران با غلبه بر هوای نفس فقط رضای خداوند را دیده و پیروز هستند لذا امروز میدان وسیعتر و جهاد کبیر است و در این جهاد کبیر باز هم پیروزی از آن حق بوده و باطل از بین رفتنی است.

آیت الله میر عمادی با بیان اینکه  شهادت  پاکی دنیا و آخرت است یادآور شد: پیام شهدای مدافع حرم این است که خود را برای جهاد کبیر آماده کنید، در مقابل دشمن راست قامت باشید و در راه خدا بر عهد و بیعتی که با ولایت بسته اید ثابت قدم بمانید که پیروزی از آن شماست.

وی اضافه کرد: مستکبران عالم همانند تارهای عنکبوت بوده و انسان های ترسو و بزدل، فاسق و دنیا طلبی هستند که به دنبال زر و تزویر بوده لذا این افراد پایدار نیستند.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: ندای اسلام ناب از ایران اسلامی بلند شده و امروز دنیا را در برگرفته است وتمام اسلام هایی که در برابر اسلام ناب قرار گرفته اند همچون اسلام آمریکایی، اسلام متهجری، اسلام داعشی و تکفیری و ... همگی جنود شیطان هستند که در برابر جنود رحمان قرار گرفته اند و به حول و قوه الهی پیروزی از آن اسلام ناب خواهد بود.

وی  اشاره کرد: مردم لرستان ولایتمداری خود را با خون خود امضاء کرده اند و در دفاع مقدس با تقدیم بیش از شش هزار و ۳۰۰ شهید غیرت، همیت، ایستادگی و تبعیت خود را از ولایت ثابت کرده اند.

آیت الله میرعمادی گفت: شهدای مدافع حرم رسالت جهانی خود را انجام دادند و شهدای مدافع حرم دیگر زمین و زمان نمی شناسند زیرا رسالت الهی را دنبال کردند و از حریم ولایت دفاع کردند و یقینا با انبیاء و اولیاء محشور می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  تاکید کرد: شهدای مدافع حرم پیام زینب کبری (س) دوباره برافراشته و به دنیا نشان دادند،  و امروز در حضور این شهید والامقام شهید حاج رضا رستمی مقدم قرار داریم با او عهد می بندیم که خون او را حفظ کرده، راه او را ادامه داده و ولی زمان و مقتدای خود را تنها نگذاریم.

آیت الله سید احمد میرعمادی در خاتمه اظهار داشت:شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم آباد را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت و از مردم شهر خرم آباد که در مراسم تشییع این شهید والامقام شرکت کردند نیز سپاسگزارم .