کد خبر: ۲۴۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 08 June 2016
آتش سوزی در روستای سادات آباد بخش كجور به چهار دستگاه منزل مسكونی و 3 دامداری خسارت وارد كرد.

به گزارش تابناک مازندران، رئیس شورای بخش كجور در مورد آتش سوزی در روستای سادات آباد بخش كجور اظهار كرد: در این آتش سوزی كه عصر روز سه شنبه به وقوع پیوست و تا چند ساعت ادامه داشت  به چهار دستگاه منزل مسكونی و سه واحد دامداری خسارت 100 در صدی وارد شد.

نظرعلی جعفر صالحی افزود: آتش سوزی عصر سه شنبه با تلاش دستگاه های آتش نشانی شهر پول، كجور، نوشهر و  مرزن آباد و  نیروهای بومی و بسیج مهار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر نیز در پایان عملیات امداد و نجات نیروهای هلال احمر در حادثه آتش سوزی در روستای "سادات آباد" بخش کجور اظهار کرد: در این حادثه که از غروب سه شنبه به وقوع پیوست به چهار واحد مسکونی که 6 خانوار در آن سکونت داشتند به صورت 100درصدی خسارت وارد شد.

امیر حسین عسگرزاده  با بیان اینکه چهار خانوار دچار خسارت کامل شدند، افزود: برای اجرای عملیات امداد و نجات سه تیم عملیاتی به همراه اقلام زیستی، امدادی از شعبه نوشهر و یک تیم از پایگاه امداد و نجات بخش کجور به محل حادثه اعزام شدند که با عنایت خداوند و تلاش نجاتگران، عملیات امداد و نجات در نیمه های شب با موفقیت به پایان رسید.

وی  تصریح کرد: خودروهای آتش نشانی از شهرهای کجور، پول و مرزن آباد به این منطقه اعزام شدند و پس از سه ساعت موفق به کنترل و مهار کامل آن شدند که تلاش و فداکاری نیروهای آتش نشانی در این حادثه بسیار ستودنی بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه معاون فرماندار نوشهر، دبیر مدیریت بحران فرمانداری و اعضای شورای بخش کجور و دیگر مسؤولان بخش کجور نیز در محل حادثه حضور داشتند، گفت: تعداد 12 نجاتگر از هلال احمر نوشهر و کجور در قالب 4 تیم امدادی علاوه بر امداد و نجات، نسبت به توزیع اقلام خوراکی و سایر نیازمندی های حادثه دیدگان از این آتش سوزی اقدام کردند.

عسگرزاده در پایان گفت:  خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی به دنبال  نداشت.

به گزارش ایسنا، به گفته شاهدان عینی در این روستا،  علت این آتش سوزی، وجود آتش خاموش نشده در تنور از روز قبل بوده است كه با سهل انگاری موجب بروز آتش سوزی سنگین شد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار