امسال تنها 21 هزار و 215 هکتار معادل 10 درصد از مزارع برنج استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و این یعنی نمره مردم به این درس مشتری مداری این شرکتها از بیست نمره فقط عدد -2- است!!
کد خبر: ۲۴۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 08 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، موضوع مهم بیمه محصولات کشاورزی در سالهای گذشته به یک توپ فوتبال بین کشاورزان، مسئولان جهاد کشاورزی، بانک هاو بیمه بدل شده است تا جایی که کشاورزان واقعا نمیدانند به کدام آهنگ مسئولان و شرکت‎های بیمه برقصند!

این یک اصطلاح است ولی واقعا مردم دیگر به آهنگ شرکتهای بیمه محصولات کشاورزی نمی‎رقصند!

سالهای متمادی به کشاورز گفتند خسارت تگرگ، سیل، خشکسالی و .... را نمی‎پردازند و باید قبل هنگام کشت آنرا بیمه می‎کردید و وقتی هم که مردم با دستان خالی خد در زمان کشت محصولات به سراغ بیمه ها میرفتند و هزینه هایی را برای انعقاد یک قرارداد یکطرفه میپرداختند، موقع بروز خسارت متوجه کلاهی میشدند که سرشان رفته!

موضوعاتی مانند پرداخت مبالغ اندک و ناچیز به کشاورزان که حتی سهمی اندک از خسارات مردم نیست و پرداخت دیرهنگام خسارات! درکنار نپرداختن به بهانه‎هاو تبصره های مختلف امروزه موجب شده است که مردم استقبال مناسبی از بیمه های محصولات کشاورزی نکنند.

امسال با توجه به نشاکاری 98 درصدی شالیزارهای استان اما تاکنون تنها 21 هزار و 215 هکتار معادل 10 درصد از مزارع برنج استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و این یعنی نمره مردم به این درس مشتری مداری این شرکتها از بیست نمره فقط عدد -2- است!!

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار