امام جمعه محمودآباد نمونه:
امام جمعه محمودآباد نمونه اظهار کرد: رهبر انقلاب «فرهنگ و اقتصاد» را لازم و ملزوم هم می‌دانند/ چنانچه اگر مشکلات فرهنگی جامعه ما اصلاح نشود وضع اقتصاد هم درست نخواهد شد.
کد خبر: ۲۴۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 10 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، حجت الاسلام فرهادسماواتی امام‌جمعه شهر محمودآباد نمونه، در اولین نمازجمعه ماه مبارک رمضان در مصلی امام سجاد(ع) محمودآباد نمونه گفت: تا مادامی‌که مشکلات فرهنگی جامعه ما اصلاح نشود وضع اقتصاد هم درست نخواهد شد.

سماواتی با اشاره به مطالبات فرهنگی مقام‌ معظم رهبری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان جدید ملت در مجلس شورای اسلامی، رهبری فرمودند که فرهنگ دچار ولنگاری شده است و باید برای بهبود وضعیت فرهنگ کشور کار کرد.

خطیب جمعه محمودآباد نمونه افزود: رهبر انقلاب پیوسته در سخنرانی‌ها و دیدارهای خود به دو موضوع مهم و حیاتی «فرهنگ و اقتصاد» اشاره دارند و این دو را لازم و ملزوم هم می‌دانند چنانچه اگر مشکلات فرهنگی جامعه ما اصلاح نشود وضع اقتصاد هم درست نخواهد شد.

سماواتی تصریح کرد: حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان از جمله اقدامات ضروری برای رفع معضلات اقتصادی است و دستگاه‌های دولتی از جمله جهادکشاورزی می‌تواند از ظرفیت‌هایی که در اختیار دولت است بهترین بهره را ببرد.

وی گفت: پیشنهاد من به جهادکشاورزی این است که با در اختیار قراردادن زمین دولتی و صدور مجوز حفرچاه آب به جوانان جویای کار در راستای رفع بیکاری و اشتغال جوانان اقدام نماید.

امام جمعه محمودآباد نمونه در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر حقوق‌های میلیونی و نجومی به مدیران دولتی گفت: متاسفانه در این روزها اخباری مبنی بر حقوق و دستمزدهای نجومی برای برخی مدیران دولتی مردم را نگران کرده است که لازم است دستگاه قضا و مسؤلین امر اقدامات لازم برای مقابله با ترویج این امر غلط انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار