رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پیاده‌راه‌سازی در خیابان‌های شریانی مانند حافظیه که سبب اختلال در حرکت مردم می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷ 02 February 2015

به گزارش تسنیم،محمد حق‌نگر عصر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: با توجه به کمبود بارش در زمستان امسال، رسیدگی به فضای سبز موجود، حفظ و نگهداری آن ضرورت مضاعف دارد از این رو پروژه‌های عمرانی باید محیط‌‌زیست‌محور و با پرهیز از خشکاندن یا قطع درختان باشد.

حق‌نگر تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها پل سه سطحی بلوار امیرکبیر است که باید همان طور که شورای شهر تصویب کرده با استفاده از دستگاه نهال‌آور (درخت‌کن) درختان آن به نقاط مناسب دیگر منتقل شود.

وی با بیان اینکه پیاده‌راه‌سازی در خیابان‌های شریانی مانند حافظیه که سبب اختلال در حرکت مردم می‌شود، در شرایط فعلی ضرورت ندارد عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان عبور یکطرفه از خیابان حافظیه میسر شده و تا زمانی که حافظیه در حد یک‌صدم قونیه گردشگر نداشته باشد و به جایگاه درآمدزای خود نرسد اولویت قائل شدن به عبور و مرور پیاده در آن توجیه منطقی ندارد.

غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای شهر شیراز نیز در سخنانی از برگزاری جشنواره مهر خدمت در 15 بهمن خبر داد.

به گزارش تسنیم در جلسه شورای شهر شیراز، عدم شمول عوارض شهری در مورد دکل‌های مخابراتی کمیته امداد، کلیت طرح راه‌اندازی مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر شیراز و طرح بازنگری تفصیلی سکونتگاه سعدی به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار