نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته‌ای که باید دقت شود این است که کسی نباید از این فضای موجود سوء‌استفاده کند و وحدت و آرامش مردم گاوبندی را خدشه‌دار کند و به‌جای الحاق، اتصال صورت بگیرد.
کد خبر: ۲۴۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 18 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی‌نژاد شامگاه جمعه در جمع مردم روستاهای تنبوی شمالی، تنبوی جنوبی، اکبری، فارسی و سوروباش در مسجد جامع فارسی اظهار داشت: مصوبه الحاق این روستاها جایگاه قانونی ندارد و کار کارشناسی انجام نشده است.
 
وی افزود: اتصال با الحاق، زمین تا آسمان فرق می‌کند، استان فارس بیاید ریل بکشد، جاده درست کند ولی الحاق صورت نگیرد راه برای سرمایه‌گذاری باز است.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر بخواهند هرمزگان را تکه تکه و گوشت قربانی کنند هرگز اجازه نمی‌دهیم.
 
هاشمی تختی‌نژاد خطاب به مردم گاوبندی تصریح کرد: ما نمایندگان هرمزگان تا وقتی این خلع وجود دارد در کنار شما هستیم و وفاق داریم و مشکلات شما را به جد پیگیر خواهیم شد.
 
وی گفت: نکته‌ای که باید دقت شود این است که کسی نباید از این فضای موجود سوء‌استفاده کند و وحدت و آرامش مردم گاوبندی را خدشه‌دار کند.
 
نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت با اشاره به اینکه ما در چهارچوب قانون اساسی و منطق و استدلال و مدارک موجود پیگیر این موضوع هستیم افزود: اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به این 5 روستا وارد شود.
 
هاشمی تختی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ما و مسؤولین اجرایی و استاندار هرمزگان به‌عنوان نماینده عالی دولت به این بلوغ سیاسی رسیده‌ایم که در چهارچوب قانون حرکت کنیم و هرگز از قانون جلوتر حرکت نخواهیم کرد چراکه قانون به نفع مردم گاوبندی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار