معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 از بسیج عوامل مدیریت شهری برای اجرای ویژه‌برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 19 April 2015
به گزارش فارس سعید شیرازی اظهار داشت: ده‌ها ویژه‌برنامه فرهنگی، آموزشی به‌مناسبت هفته جهانی زمین پاک در منطقه 20 تدارک دیده شده است که همزمان با 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت با شعار «همدلی با طبیعت برای زمین پاک» آغاز خواهد شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های زیست‌محیطی در قالب طرح آسمان آبی زمین پاک در دستور کار سالانه مدیریت شهری قرار دارد و محدود به مناسبت‌ها نشده است، افزود: پاک‌سازی کوه بی‌بی شهربانو از مهم‌ترین برنامه‌ها در این روز جهانی است که توسط هم‌یاران طبیعت و شهروندان طبیعت‌دوست اجرا می‌شود.

وی برگزاری کارگاه و همایش‌های آموزشی با محوریت آسمان آبی و زمین پاک در مدارس و سراهای محله نیز اشاره کرد و ادامه داد: اردوی‌های تفریحی آموزشی در روستای لولان، باغ ملی لار، موزه دارآباد، پارک سرخه‌حصار، تنگه سپهسالار، پارک پردیسان، خوجیر، دریاچه خلیج‌فارس از دیگر برنامه‌های این هفته است که با حضور دانش‌آموزان و شهروندان منطقه 20 برگزار خواهد شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه همزمان با ایام هفته جهانی تبلیغات محیطی سطح شهر با مضمون حفظ و نگهداشت محیط زیست انجام می‌شود، گفت: توزیع بیش از یک هزار کیسه زیست‌محیطی تخریب‌پذیر، سه هزار بروشور و کتابچه، لوح‌های فشرده آموزشی و... از جمله اقدامات مدیریت شهری در هفته جهانی زمین پاک است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار