کد خبر: ۲۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 19 April 2015

به علت عدم پرداخت حقوق 270 نفر از کارگران ماشین آلات صنعتی ترکتورسازی مقابل استانداری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار  تابناک تبریز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی هم نوا؛ بنا به اظهارات برخی از کارگران معترض شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شده است و حدود ۹ ماه است که مالیات از حقوق آنها کسر می شود و در این مدت حقوق آنها پرداخت نشده و همچنین بیمه و تمام امکانات رفاهی نیز قطع شده است.

به اظهارات این کارگران این شرکت وابسته به سرمایه گذاری ملت است و مدیرعامل از تیر ماه سال گذشته نیز در شرکت حضور نداشته است و عدم تمکین مدیرعامل در شرکت یکی از مشکلات اصلی این شرکت به حساب می اید.

این کارگران اذعان داشتند: متاسفانه زمانی که ما مقابل استانداری تجمع می کنیم با ما برخورد می کنند، اما حرف اصلی ما این است که چرا نمی توانند مدیرعامل را مورد بازخواست قرار دهند.

بر اساس اظهارات این کارگران، برخی از افراد به نام سرمایه گذاران مانع تولید در شرکت شده اند، این شرکت از قدرت مالی بالایی برخوردار است، اما متاسفانه قدرت مدیریتی وجود ندارد.

بر اساس اظهارات این کارگران، سرمایه گذاران بخش خصوصی این شرکت به نام شرکت تسهیلات مالی دریافت کرده اند و در جاهای دیگر اقدام به سرمایه گذاری می کنند و حقوق کارگران را به موقع پرداخت نمی کنند.

کارگران معترض از استاندار آذربایجان شرقی خواستار رسیدگی به وضعیت موجود در خصوص عدم پرداخت حقوق خود شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار