فرماندار ایلام اولویت خدمات زیرساختی در سطح روستاهای شهرستان را در سال جاری آبرسانی آب شرب به 32 روستا اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 05 July 2016

فرماندار ایلام اولویت خدمات زیرساختی در سطح روستاهای شهرستان را در سال جاری آبرسانی آب شرب به 32 روستا اعلام کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛ناصر خوشخبر روز دوشنبه در آیین روز ملی دهیار ضمن تبریک این روز اظهار کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در سطح روستاها بوده و باید با تعامل و همیاری با مردم روستا و شوراهای اسلامی در جهت عمران و آبادانی تلاش کنند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید سعی دارد روستاها را به مکانی برای تولید تبدیل کند که این اقدام بر توانمندسازی اقتصاد خانواده ها موثر است، لذا باید تلاش کنیم تا از این طریق زمینه توسعه روستاها را فراهم کنیم.

فرماندار ایلام با بیان اینکه رعایت عدالت در توزیع اعتبارات در سطح روستاهای شهرستان انجام می شود، یادآور شد: یکی از وظایف دهیاران و شوراها شناخت واقعی امکانات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های روستاها است، بدون شک اقدام خوب دهیاران باعث ماندگاری جمعیت، رونق تولید و زدودن فقر از چهره روستاها می شود.

خوشخبر اولویت خدمات زیرساختی در سطح روستاهای شهرستان را در سال جاری آبرسانی آب شرب به 32 روستا اعلام کرد و گفت: با مدیریت و همکاری بین دهیاران و شوراهای اسلامی می‌ توان بسیاری از چالش‌ های موجود در حوزه آب‌ رسانی روستاهای شهرستان را برطرف کرد.

وی بحث ارتباطات در روستاها را یک امر مهم دانست و افزود: به دلیل حائز اهمیت بودن امر ارتباطات و اینکه امروزه یکی از نیازهای ضروری مردم است نشست هایی در این خصوص با مسئولان ذی ربط انجام شده است.

معاون عمرانی فرماندار ایلام نیز در این نشست گفت: شوراها و دهیاران بازوان توانمند فرمانداری ها در روستاها هستند.

احسان اکبری تاکید کرد: اگر دهیاران اعتماد مردم را جلب کنند در انجام مسوولیت خود موفق خواهند بود البته ایجاد اعتماد در سایه تلاش و جدیت و پیگیری امور اهالی روستا بدست می آید.

وی یادآور شد: شهرستان ایلام دارای 71 روستا و 27 دهیاری فعال است که هر کدام از آنها منشا خدمات زیادی به روستاییان هستند.

معاون فرماندار ایلام افزود: تقریبا تمامی روستاهای شهرستان به امکانات خودرویی مجهز هستند و تنها دو روستای زردآلو آباد و لاشکن تجهیزات خودرویی ندارند که هماهنگی و پیگیری های لازم برای تحقق این منظور انجام شده است.

در این نشست که با حضور دهیاران روستاهای تابعه شهرستان ایلام برگزار شد، دهیاران به بیان مسایل و مشکلات روستاها پرداخته و بر حل سریع مشکلات توسط مسوولان ذیربط تاکید کردند.

14تیرماه بعنوان روزملی شهرداری و دهیاری ها نامگذاری شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار