مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های قزوین تأکید کرد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین گفت: ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه و تقویت و توسعه اقدامات این اداره‌کل می‌تواند در تحقق رفاه حال مسافران و ایمن بودن جاده‌ها نقش بسزایی را ایفا کند.
کد خبر: ۲۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین رحمت شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان استان قزوین یکی از استان‌های پرتردد در کشور است، اظهار کرد: هرساله مسافران زیادی به این استان سفر کرده و یا از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات و دغدغه‌های اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین رفاه حال مسافران بوده که طی تابستان سال جاری برنامه‌ریزی‌های مدونی در این راستا صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین اضافه کرد: ارتقای فرهنگ ایمنی در جامعه و تقویت و توسعه اقدامات این اداره‌کل می‌تواند در تحقق رفاه حال مسافران و ایمن بودن جاده‌ها نقش بسزایی را ایفا کند.

شعبانی از مسؤولان استان قزوین درخواست کرد تا با تعامل و هم‌افزایی در راستای توسعه خدمات ایمنی در جاده‌ها و مجتمع‌های خدماتی برای مسافران فضای امنی را ایجاد کرده تا آن‌ها بتوانند تابستانی شاد و ایمنی را سپری کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از اقدامات در حال اجرای اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین روان‌سازی ترافیک در جاده‌ها، ارائه خدمات رفاهی بین‌راهی برای مسافران، خدمات امداد جاده‌ای، تلفن گویا و غیره است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین بیان کرد: از دیگر خدمات این اداره‌کل می‌توان به کنترل هوشمند عبور و مرور جاده‌ای برای جلوگیری از تخلفات رانندگی که تخلفات را به صورت مجزا ثبت می‌کند، اشاره کرد.

شعبانی عنوان کرد: شهروندان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از راه‌های کشور از طریق شماره 141 و سامانه 3000143 با اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قزوین ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار