نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: روحانیون نقش مهم خود در ارتقای فرهنگ جامعه و پاسخگویی به شبهات دشمنان را جدی بگیرند.
کد خبر: ۲۵۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 11 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌ الله نعیم‌آبادی شامگاه یک‌شنبه در جمع روحانیون استان هرمزگان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمرکز خود را در جنگ نرم بر ایجاد و القای شبهه در مسائل دینی و اعتقادی مردم ما قرار داده‌اند تا ارزش‌ها را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات و ارزش‌ها بنا شده و تداوم یافته است، افزود: صیانت از این میراث گرانقدر امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بر عهده روحانیون جامعه است و باید آن را جدی بگیرید.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بیان ضرورت توجه به فرهنگ عمومی جامعه و احیای اخلاق و ارزش‌های اسلامی نیز خاطرنشان کرد: فرهنگ به مثابه خونی است که در رگ‌های جامعه اسلامی جریان دارد و دشمنان همواره درصدد آلوده‌کردن فضا بر علیه ملت ایران و ایجاد امواج وسیع اسلام‌هراسی در منطقه و جهان هستند.
 
آیت الله نعیم‌آبادی یکی از وظایف مهم روحانیون را روشنگری در میان نسل جوان جامعه امروز درباره توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و جلوگیری از استحاله فرهنگی عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری جز با اتکای به توانایی‌ها و استعدادهای ذاتی خویش و با ایستادگی به پیشرفت و توسعه نمی‌رسد.
 
وی همگرایی میان روحانیون را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مهم‌ترین تأکیدات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی وحدت کلمه در جامعه و حفظ وحدت میان آحاد مردم بوده و هست و باید این موضوع را در همه برنامه‌های دینی خودمان مورد توجه قرار دهیم.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بر اهمیت مشارکت همه جانبه روحانیون در برگزاری نماز جماعت در اقصی نقاط استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: رسالت سنگینی بر دوش روحانیون در دعوت مردم به خیر و بیان دقیق مسائل و موضوعات شرعی است و باید با مطالعه مستمر بر میزان دانش و علم خود بیفزائید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار