مديرعامل شركت‌گاز خراسان‌رضوي با اشاره به لزوم توجه به مسئوليت اجتماعي(CSR) از سوي نهادها و دستگاههاي دولتي، از اهتمام جدي شركت گاز در اين بحث خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 12 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حبيب الله صادقي با بيان اين مطلب، گفت: امروزه"ISO 26000" استاندارد معتبری اﺳﺖ ﻛﻪ در ﺣﻮزه ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺷﺮﻛﺖ‌ﻫﺎ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه و ﺑﺴﻴﺎري از مجموعه هاي فعال اجتماعي و اقتصادي ﺑﺼﻮرت داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺣﺎل ﺑﻪ‌ﻛﺎرﮔﻴﺮي اين موضوع ﻫﺴﺘﻨﺪ.

وي اظهار كرد: تاکید بر بهبود کیفیت زندگی نیروی کار و خانواده آنان، توجه به بهتر شدن جامعه‌ و مشاركت در ايجاد محیطی پاک و سالم‌ از مهمترين اهداف "مسئولیت اجتماعی" است.

صادقي، ارتباط موثر و پايدار با مشتركان و توجه به خواسته هاي مردم به عنوان ذي نفعان صنعت گاز استان را از جمله موارد تحقق مسئوليت اجتماعي در شركت گاز دانست.

وي افزود: در اين راستا شركت گاز خراسان رضوي اقدام به ايجاد مركز ارتباط با مشتري به شماره 37074 نموده، كه اين مهم با هدف كسب نظرات و پيشنهادات مشتركين و افزايش كيفيت خدمات اين شركت صورت گرفته است.

گفتني است؛ مسئولیت اجتماعی به مجموعه فعالیتهایي اطلاق مي شود که سازمانها و نهادهاي دولتي و خصوصي به صورت داوطلبانه و به منظور مشاركت در افزايش سطح خدمات و رفاه كاركنان و محيط جامعه پيراموني خود انجام می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار