کد خبر: ۲۵۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 13 July 2016
علیرضا رعدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری معارفه شد و با معرفی وی سالن سیدرسول حسینی که در دوران سرمربیگری شهروند به عنوان قلعه عقاب‌ها معروف شده بود، دوباره حضور وی را تجربه می‌کند.

صبح امروز از سوی سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهروند ساری، علیرضا رعدی به عنوان سرمربی این تیم به بازیکنان و دیگر اعضای تیم معارفه شد.

مراسم معارفه رعدی که در سالن ورزشی مرحوم بهروش (آذربایجانی‌ها) برگزار شد تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی تیم شهروند ساری حضور داشتند.

گفتنی است، علیرضا رعدی به مدت سه فصل تجربه مربیگری در تیم فوتبال شهروند ساری داشته و تیم شهروند با رعدی به نتایج درخشانی از جمله رده پنجمی در لیگ برتر دست یافت و سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری به قلعه عقاب‌ها در سطح کشور معرفی کرد.

پیش از انتخاب رعدی، از سوی مدیریت باشگاه، مهدی نعمتی به عنوان سرمربی شهروند ساری معرفی شده بود که بنا به دلایلی این مربی حاضر به همکاری با تیم شهروند نشد.

به گزارش فارس، هفتم مرداد آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و شهروند ساری در هفته نخست این رقابت‌ها در سالن ورزشی سیدرسول حسینی میزبان شرکت ملی حفاری اهواز است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار