مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید از بهره‌برداری چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 750 میلیون ریال و کلنگ‌زنی دو پروژه طی دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 03 February 2015
محمدحسین امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به وظایف کمیته امداد امام خمینی در راستای حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، اشتغال و ... مددجویان اظهار داشت: ایجاد مکان‌های مذهبی، آموزشی، فرهنگی، مراکز نیکوکاری و... با هدف ایجاد معنویت و ارتقای حس نوع‌دوستی و جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی در راستای کمک به نیازمندان جامعه از عملکردهای کمیته امداد امام خمینی است.
وی با اشاره به خدمات کمیته امداد اقلید در پرداخت تسهیلات اشتغال با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، هزینه 740 میلیون ریالی در بخش مسکن مددجویی، پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال حق بیمه مددجویی و ... تصریح کرد: توجه به ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی دانش‌آموزان مددجو از خدمات کمیته امداد این شهرستان است که در این راستا کتابخانه آموزشی خوابگاه کمیته امداد با اعتبار 40 میلیون ریالی بهمن‌ماه جاری بهره‌برداری خواهد شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی اقلید به بهره‌برداری از مهدیه 14 معصوم روستای حاجی‌آباد با اعتباری بالغ‌بر 270 میلیون ریال از محل کمک‌های کمیته امداد و نذورات مردمی اشاره کرد و بیان داشت: کلنگ‌زنی مرکز نیکوکاری شهر سده از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی از ویژه‌برنامه‌های 15 بهمن‌ماه کمیته امداد این شهرستان است.
امیدی در پایان سخنان خود از کلنگ‌زنی خانه عالم و دارالقرآن روستای جدول نو بااعتبار 150 میلیون ریالی در 19 بهمن‌ماه جاری، بهره‌برداری از خانه عالم روستای آب‌باریک بااعتباری بالغ‌بر 400 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و دهیاری در 18 بهمن‌ماه و اجرای طرح اشتغال گلخانه گل‌های آپارتمانی بااعتبار 40 میلیون ریالی در 21 بهمن‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار