نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در مجموعه شورای نگهبان نیروهای بسیار ارزشمند فعالیت می‌ کنند و باید به گونه ‌ای برنامه ‌ریزی کرد که از این ظرفیت ارزشمند و بالا در تمام طول سال استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای شورای نگهبان استان بیان کرد: بندگان فرهیخته خداوند کسانی هستند که از همه امکاناتی که در اختیار دارند برای اقامه نماز و دین استفاده می ‌کنند و اقامه نماز غیر از نماز خواندن است.

 

وی ادامه داد: اقامه کننده نماز کسی است که هیچگاه خطای فاحشی در زندگی انجام نمی ‌دهد، در حالی که ممکن است انسانی نماز بخواند اما ظلم، دزدی و خطای دیگری نیز انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه اقامه نماز همان اقامه دین است، خاطرنشان کرد: باید تمام امکانات را به خدمت دین و مقابله با نفوذی ‌های دشمن در بیاوریم تا اقامه نماز که همان اقامه دین است، محقق شود.

 

وی تهاجم فرهنگی را به عنوان مهمترین جنگ امروز معرفی کرد و با بیان اینکه هر کسی که در دل اعتقادی به دین ندارد و تظاهر به دین‌ داری می‌کند، منافق است، افزود: امروز منافقان ارزش ‌های دینی را نشانه رفته‌ اند و در پی از میان بردن آنها هستند و ضروری است با جدید در مقابله این فتنه ایستاد.

 

حجت الاسلام عابدینی اعلام کرد: در جنگ فرهنگی ابتدا افکار کسانی که قرار است در مقابل هجمه دشمنان ایستادگی کنند، مورد هجوم قرار می‌ گیرد و در نهایت برنامه‌ های مخرب دشمنان توسط همان کسانی که قرار بود سربازان این جنگ باشند، اجرایی می ‌شود.

 

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت شورای نگهبان در تمام طول سال استفاده کرد و آن را خلاصه در انتخابات نکرد؛ در مجموعه شورای نگهبان نیروهای بسیار ارزشمند و مخلصی فعالیت می ‌کنند و باید به گونه ‌ای برنامه ‌ریزی کرد که از این ظرفیت ارزشمند در تمام طول سال استفاده کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام علی قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌ های سال جاری ارائه کرد.

منبع: شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار