معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تهیه و توزیع 20 مخزن ثابت بین روستاهای بحران‌زده استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 24 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خلیل یکتاپرست عنوان کرد: هر کدام از این مخازن ظرفیتی بالغ‌ بر 5 هزار لیتر گنجایش دارد که به‌ صورت ثابت در روستاهای بحران‌زده براثر خشکسالی جانمایی می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به خشک‌سالی و کاهش شدید منابع آبی سال‌های اخیر در برخی از مناطق روستایی استان شرکت آبفار هرمزگان بر اساس برنامه پدافند غیرعامل نسبت به ذخیره‌سازی و آبرسانی به روستاهای مذکور اقدام نموده‌ است.
 
معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با اشاره به مشکلات کم‌آبی در شهرستان بشاگرد تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تعدادی از این مخازن مخازن در روستاهای شهرستان بشاگرد نصب و آب شرب روستاییان تأمین می‌شود.
 
یکتاپرست در ادامه با یادآوری اینکه خشکسالی به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین بلایای طبیعی است گفت: کمبود بارش و کاهش منابع آبی در چند سال گذشته استان هرمزگان را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده که مدیریت مصرف آن باید در دستور کار تمامی مسؤولان باشد.
 
معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان کرد: باید با فرهنگ‌سازی و آموزش شیوه صحیح مصرف، به‌ویژه در شرایط خشک‌سالی از هدررفت آب جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار