نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: برجام ابزاری برای ایجاد نفوذ و رخنه در نظام است و با حیله دشمنان سرانجامی ندارد و مردم نباید به آن دل خوش کنند.
کد خبر: ۲۶۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 29 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی اظهارداشت: به کسانی که هنوز فکر می کنند برجام می تواند برای مردم نتیجه ای داشته باشد توصیه می کنم آیه ۱۱۸ سوره آل عمران را مطالعه کنند و ببینند قرآن کریم ۱۰ ویژگی برای دشمنان را بیان کرده که می توانیم متوجه شویم که دشمن کیست.

وی افزود: برجام وسیله ای است تا دشمنان حربه و ابزار لازم را برای فتنه و نفوذ همواره در اختیار داشته باشند واگر هوشیار نباشیم متضرر می شویم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دشمنان با ابزار برجام درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان امید را در میان مردم بالا بردند و وانمود کردند با این کار همه مشکلات برطرف خواهد شد هرچند به هدف نرسیدند اما استفاده لازم را کردند.

خطیب جمعه قزوین اظهارداشت: امروز نیز دشمنان از ابزار برجام مانند ماری افعی که آن را به کما برده اند استفاده می کنند و درصددند در انتخابات ریاست جمهوری آن را بیدار کنند و دوباره با وعده و وعید مردم در امید واهی نگهدارند.

امام جمعه قزوین گفت: نافرجام بودن برجام بر همگان مشخص شده و برخی افراد متدین که از روی دلسوزی به ما می گفتند چرا زیاد آن را مطرح می کنیم باید امروز متوجه حیله دشمن شده باشند.

وی اضافه کرد: ما به خاطر آیات قرآنی به مردم هشدار می دادیم که مراقب دسیسه های دشمنان باشند و باز هم می گوییم که مذاکره کنندگان دلشان نمی خواهد خیری به کشورمان برسد.

کرامت انسانها را حفظ کنیم/ داعش محکوم به نابودی است

آیت الله عابدینی با اشاره به تداوم جنایات تروریست های داعش در کشورهای دیگر اظهارداشت: آنچه در دنیای امروز رخ داده بی حرمتی به کرامت انسانهاست و اگر به‌راحتی سر نوجوانی را از بدن جدا می کنند نشان می دهد در اوج بی حرمتی به کرامت انسانی هستیم.

وی اضافه کرد: اراده خداوند بر جهان حاکم خواهد شد و داعش و جنایتهای آنها نخواهد توانست ادامه پیدا کرده و کرامت انسانی را زیر سوال ببرد.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: آثار نابودی حیوانات روانی انسان نما به نام داعش دیده می شود و امیدواریم به‌زودی شاهد از بین رفتن این تروریست ها باشیم.

وی در ادامه به تحولات اخیر در بحرین اشاره کرد و اظهارداشت: محدودیت هایی که برای شیخ انقلابی بحرین ایجاد کرده اند مانند فشارهایی است که رژیم شاه برای امام راحل ایجاد کرده بود لذا از مردم بحرین انتظار می رود در برابرحاکمان ظالم قیام کنند و اجازه ندهند فرزندان انقلابی آنها آسیب ببینند.

مسئولان از بیت المال سوء استفاده نکنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: در خصوص تعدی به اراضی کشاورزی باید گفت پس از تذکراینجانب مسئولان عاقلانه رفتار کردند و جلسه ای که قرار بود روز شنبه تشکیل شود برگزار نشد و پیگیری را متوقف کرده اند.

وی اضافه کرد: فقط به توقف موضوع نباید اکتفا شود بلکه باید به این موضوع رسیدگی شود وبرخی ازلجبازی دست بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار