مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: تا یک ماه آینده پاسخ‌های لازم برای افرادی که درخواست خود را بصورت تلفنی یا کتبی در سفر رییس جمهور مطرح کرده‌اند، ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 31 July 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، بهرام سلیمانی با اعلام اینکه ستاد پاسخگوئی و ارتباطات مردمی "سفر ریاست جمهور و کاروان تدبیر و امید" از سه روز قبل از سفر یعنی از 24 تیر ماه تا 9 روز بعد از سفر یعنی پنجم مرداد به مدت 13 شبانه روز فعالیت داشت، اظهار کرد: در این راستا 13 هزار 760 نفر در شیفت های شش تا هشت ساعته مشغول به خدمت شدند.

وی افزود: ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی جهت تسریع در انجام درخواست های مردم در جریان سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه فعالیت خود را در سه بخش سامانه 111 ، پردازش نامه های واصله و بخش ثبت نامه ها و کنترل و اصلاح پیام ها مورد پیگیری قرار داد.

وی در خصوص بخش اول کار یعنی دریافت و ثبت پیام های مردمی از طریق سامانه 111 اظهار داشت: این بخش از طریق سامانه 111 که به مدت سه شبانه روز و با بکارگیری 920 تن از کاربران در 4 شیفت کاری فعالیت داشت، قادر شد 62 هزار و 202 پیام را از مردم استان ثبت کند.

سلیمانی به بخش دوم فعالیت ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی نیز اشاره کرد و گفت: در بخش پردازش نامه ها هم در سه شیفت کاری به مدت هفت شبانه روز و با بکارگیری 600 نفر کارشناسان از دستگاه های اجرایی و داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به بازگشایی، شمارش و تفکیک 247 هزار و 133 فقره نامه شد.

وی یکی از مشکلات موجود در جریان پردازش نامه ها را نقص تعداد قابل توجهی از نامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در جریان پردازش نامه ها با آن مواجه بودیم نقص قابل توجه بخش اعظمی از نامه ها بود که به همین منظور با بهره گیری از بیش از 200 خط تلفن ثابت، کاربران توانستند با 148 هزار و 850 نفر از مردم استان تماس تلفنی برقرار کنند و در این راستا تا حد امکان اقدام به اصلاح مکاتبات شد.

وی همکاری و هماهنگی بسیار خوب در یک فضای صمیمی و کاری را از عوامل پیشبرد کارها در ستاد پاسخگوئی و ارتباطات مردمی عنوان کرد و در خصوص مرحله بعد کارها نیز گفت: پس از پردازش نامه ها، در مرحله بعد با همکاری صمیمانه 840 نفر در مدت هفت شبانه روز و در چهار شیفت کاری 194 هزار و 126 فقره نامه ثبت شد که مابقی نامه ها (به تعداد 53 هزار فقره) به دلیل تکراری بودن، نداشتن کد ملی و مشخصات ثبت نشدند.

سلیمانی گفت: در نهایت پس از ثبت پیام ها و نامه ها که در مجموع 256 هزار و 328 پیام و نامه را شامل می شد، با کنترل مجدد همه پیام ها، اصلاحات لازم اعمال شد.

وی همچنین با بیان این مطلب که در اجرای کار دقت را مدنظر داشتیم و همواره به این موضوع تاکید می کردیم، خاطرنشان ساخت: باید به این نکته توجه کنیم که در سفرهای مشابه بخصوص در دو دوره قبل این فرآیند سه تا چهار ماه به طول می انجامید، اما خوشبختانه با همکاری صمیمانه همه دستگاه ها در مدت 13 شبانه روز این فعالیت را انجام دادیم. البته دقت را فدای سرعت نکردیم و برقراری148 هزار و 850 تماس خروجی و ارتباط تلفنی از طرف این ستاد با آحاد مختلف مردم موید این موضوع است.

وی در پایان با علام اینکه تا یک ماه آینده پاسخ های لازم برای مردم استان ارسال خواهد شد، گفت: از مردم تقاضا داریم که برای دریافت پاسخ نامه های خود به دستگاه های اجرایی مراجعه نکنند، زیرا برای همه این افراد کد پیگیری ارسال شده و دستگاه های اجرایی پس از ارجاع نامه ها که به سرعت صورت می گیرد، در تلاش خواهند بود ظرف یک ماه پاسخ لازم را به اطلاع متقاضیان برسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار