مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه:
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: افرادی که در سفر رئیس جمهور درخواست خود را در سامانه سامد ثبت کرده‌اند تا یکماه دیگر پاسخ درخواست‌های آنها ارسال می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 01 August 2016


 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بهرام سلیمانی در کرمانشاه از پیگیری درخواست‌های مردمی تا یک ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند تا یک ماه آینده با داشتن کد پیگیری پاسخ نامه‌ها و پیام‌های خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه بیش از 256 هزار فقره درخواست مردم کرمانشاه در مرکز ارتباطات مردمی ثبت شده است، افزود: مرکز ارتباطات مردمی استان در 27 تیرماه‌ امسال همزمان با سفر رئیس‌ جمهور به استان کرمانشاه برای ثبت و بررسی مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم راه‌اندازی شد.
سلیمانی فعالیت ستاد پاسخگویی و ارتباطات مردمی را در سه بخش پردازش نامه‌های دریافتی، ثبت نامه‌ها و کنترل و اصلاح پیام‌ها دانست و اظهار کرد: این سامانه به منظور تسریع در انجام درخواست‌های مردم در جریان سفر ریاست جمهوری فعالیت‌های خود را در این سه بخش پیگیری کرد.
وی با بیان اینکه بخش اول کار مرکز ارتباطات مردمی، دریافت و ثبت پیام‌های مردمی از طریق سامانه 111 بود، بیان کرد: 920 تن از کاربران در چهار نوبت کاری به مدت سه شبانه روز توانستند، 62 هزار و 202 پیام‌های دریافتی مردم را ثبت کنند.
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه پردازش نامه‌ها در سامانه سامد در سه شیفت کاری و به مدت هفت شبانه روز به طول انجامید، گفت: در این بخش 600  نفر از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان جمعیت هلال احمر به بازگشایی، شمارش و تفکیک 247 هزار و 133 فقره نامه اقدام کردند.
سلیمانی همکاری و هماهنگی مناسب مسئولان و کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی را از عوامل موفقیت این سامانه دانست و اظهار کرد: با همکاری 840 نفر از کارشناسان پس از پردازش نامه‌ها در مدت هفت شبانه روز 194 هزار و 126 فقره نامه ثبت شد و تعداد 53 هزار فقره نامه به دلیل تکراری بودن، نداشتن کد ملی و مشخصات به ثبت نرسید.
وی با بیان اینکه مردم نباید برای دریافت پاسخ نامه‌های خود به دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند، عنوان کرد: برای همه افراد کد پیگیری ارسال شده است و دستگاه‌های اجرایی پس از ارجاع نامه‌ها تا یک ماه آینده پاسخ‌های لازم را برای شهروندان ارسال می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار