روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه:
حجه الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی استان کرمانشاه و عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در شرکت شهرکهای صنعتی استان حضور یافت.
کد خبر: ۲۷۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 02 August 2016

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه،عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به معضل بیکاری که در استان داریم ، تقویت و توسعه دو بخش صنعت و کشاورزی، بخصوص بخش صنعت و معدن اشتغال پایدار را به همراه می آورد.
سید جواد حسینی کیا ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان افزود: باید ظرفیت های استان را به سرمایه گذاران معرفی و با ترغیب و تشویق آنها به سرمایه گذاری، جایگاه بخش صنعت و معدن استان را ارتقاء دهیم.
دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه زیرساختهای لازم در شهرک صنعتی سنقر احداث شده است تصریح کرد:  در راستای حمایت از واحدهای صنعتی لازم است که با حمایت ویژه واحدهای راکد و تعطیل دوباره وارد چرخه تولید شوند.
در ادامه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه  ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت این شرکت در بخشهای زیرساختی ، عمرانی و نرم افزاری حوزه صنایع کوچک و نیز تکالیف مربوط به اقتصاد مقاومتی ، تاکید کرد: این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، توسعه خوشه فرش و گلیم را در دست اقدام دارد و با دست اندرکاران حوزه فرش بخصوص شهرستان سنقر تعامل لازم برقرار شده است.

بیژن کردستانی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد صنایع مستقر در استان کوچک و متوسط هستند؛ افزود: باید مزایا و مشوقهایی از جمله تسهیلات کم بهره، معافیت های مالیاتی خاص برای سرمایه گذاری در این حوزه تعریف شود که سرمایه گذار راغب به سرمایه گذاری در استان شود.
کردستانی ضمن تاکید بر وجود زیرساختهای لازم در شهرک صنعتی سنقر برای سرمایه گذاری تصریح کرد: در برنامه سال جاری ، فاز توسعه 15 هکتاری شهرک صنعتی سنقر در اولویت برنامه این شرکت قرار دارد و انشاله تا پایان سالجاری امکانات زیرساختی آن تکمیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار