نماینده ولی فقیه در البرز:
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کنند و ما در داخل نباید به آنها فرصت سوء استفاده بدهیم
کد خبر: ۲۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 24 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

‌آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده باید رهنمودهای رهبری را یکی از مهمترین اولویت‌های خود در این مذاکرات قرار دهد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشاره به برگزاری دور جدید مذاکرات، رهنمودهایی را داشتند، که تیم مذاکره کننده باید از این رهنمودها در مسیر تحقق اهداف مورد نظر استفاده کند.

امام جمعه کرج افزود: با توجه به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می‌کنند، ‌لذا باید هوشیاری و با آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

حسینی همدانی تأکید کرد: باید از هوشیاری و درایت مقام معظم رهبری در این مسیر که به درستی وقایع را پیش‌بینی می‌کنند بهره ببریم.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره در تمام مسائل و به ویژه در خصوص مذاکرات تیزبینی و هوشیاری داشته‌اند، ‌لذا این مهم نیز باید مورد توجه تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

حسینی همدانی بیان داشت: باید با بهر‌ه‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در دور جدید مذاکرات نیز سربلند بیرون بیاییم.

وی به واقعه صحرای طبس اشاره کرد و گفت: در عملیات صحرای طبس که در اردیبهشت سال 59 به وقوع پیوست، نظامیان آمریکایی در صحرای طبس مستقر شده بودند تا در عملیاتی غافلگیرانه برای آزادسازی گروگان‌های آمریکایی وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: ایران از ابتدای پیروزی تا کنون همیشه مورد هجمه دشمنان بوده اما با یاری خداوند و هوشیاری مسئولان و مردم دشمنان هرگز نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

حسینی همدانی با بیان اینکه قرار گرفتن در ماه رجب، ادامه داد: ماه رجب، ماه استغفار، توبه، عبادت و آمرزش است لذا مردم می‌توانند از این ماه بهره کافی را برده و به بهترین شکل از این ماه استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
اگر به هشدارهای ولایت بی توجه باشیم، آسیب سختی در مذاکرات متحمل خواهیم شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
مذاکره کنندگان نشان دادند که هم ولایی هستند و هم حافظ منافع ملی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار