رییس هیات بوکس گلستان:
علی بیانی اظهار کرد: تیم گلستان در 2 دوره گذشته مسابقات نوجوانان کشور در جایگاه شانزدهم ایستاده بود اما سال قبل و با جهش 12 پله ای در رده چهارم قرار گرفت که این رشد مطلوب و امیدوار کننده نتیجه تلاش و برنامه ریزی هیات و کمیته های 18 گانه آن بود.
کد خبر: ۲۷۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 02 August 2016


رییس هیات بوکس گلستان گفت: جهش 12 پله ای بوکس نوجوانان گلستان در کشور و رسیدن به رده چهارم نتیجه تلاش و برنامه ریزی هیات و نوید دهنده آینده روشن برای این رشته ورزشی در استان است.

علی بیانی اظهار کرد: تیم گلستان در 2 دوره گذشته مسابقات نوجوانان کشور در جایگاه شانزدهم ایستاده بود اما سال قبل و با جهش 12 پله ای در رده چهارم قرار گرفت که این رشد مطلوب و امیدوار کننده نتیجه تلاش و برنامه ریزی هیات و کمیته های 18 گانه آن بود. 
بیانی ادامه داد: در رقابت های سال گذشته اگر اسیر ناداوری های آشکار نمی شدیم بی تردید لیاقت کسب یکی از عناوین اول تا سوم را نیز داشتیم. 
وی گفت: اجحاف داوری ها در مسابقات سال گذشته نوجوانان کشور آنقدر آشکار بود که فدراسیون 2 داور بوکسورهای گلستانی را از ادامه قضاوت در آن مسابقات محروم کرد. 


رییس هیات بوکس گلستان اظهار کرد: ادامه توجه به بوکسورهای رده های سنی پایه موجب تقویت تیم استان در رده سنی بزرگسالان می شود که نتیجه آن می تواند کسب افتخارات ارزشمند و به یادماندنی در بوکس ایران و حتی جهان باشد. 
بیانی افزود: برای تقویت تیم های نوجوانان بزرگسالان گلستان، مربی و مدرس ملی بوکس کشور را به خدمت گرفته و با حضور محمود کیهانی از شهریور ماه آینده امیدوار به رشد جهشی و سریع تر این رده ها و بوکسورهای با انگیزه هستیم. 
وی از دعوت 2 بوکسور نوجوان گلستانی به اردوی تیم ملی این رده سنی خبر داد و گفت : ارسلان مهردل و سبحان ابراهیمی در این اردو که از شنبه آینده به مدت یک هفته در تهران برگزار می شود؛ شرکت خواهند کرد. 
رییس هیات بوکس گلستان همچنین از برگزاری رقابت های بوکس قهرمانی جوانان کشور به میزبانی گلستان خبر داد و گفت : این مسابقات پس از پایان رقابت های المپیک برزیل در گرگان برگزار می شود. 
بیانی بیان کرد: بوکس رده سنی جوانان گلستان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشت و مطابق برنامه ریزی انجام شده کسب حداکثر سهمیه های تیم ملی این رده سنی را در دستور کار قرار داده ایم. 
وی بیان کرد: با پذیرش میزبانی از رقابت های قهرمانی کشور در این رده سنی و استفاده حداکثری از ظرفیت میزبانی امیدوار به کسب عنوان قهرمانی کشور و دعوت تعداد بیشتری از بوکسورهای جوان گلستانی به اردوی تیم ملی هستیم. 
رییس هیات بوکس گلستان افزود: مطابق اعلام فدراسیون بوکس این رقابت ها اواخر شهریور ماه در گرگان برگزار می شود و از هم اکنون تلاش برای میزبانی مطلوب و شایسته از بوکسورهای جوان کشور آغاز شده است. 
بیانی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی هیات بوکس گلستان توجه ویژه به توسعه و رشد این ورزش در رده های سنی پایه است و بر همین اساس بخش عمده تمرکز فعالیت های هیات بر روی نونهالان و نوجوانان متمرکز شده است. 
وی گفت: تیم بوکس گلستان در رقابت های دوره گذشته قهرمانی نوجوانان کشور که به میزبانی مازندران برگزار شد درخششی فراتر از انتظار داشت و بر رتبه چهارم کشور ایستاد. 
هم اینک بیش از 700 بوکسور به صورت رسمی و حرفه ای تمرینات خود را زیر نظر 50 مربی در استان گلستان انجام می دهند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار