شهادت 2 سرباز ولایی در البرز
تابناک البرز در هفته ای که گذشت، اخبار مهمی در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی منتشر کرده است که مهمترین آنها مربوط به شرایط مدیریتی و فرمانداران استان بود.
کد خبر: ۲۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۴ 25 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: متاسفانه اخبار تابناک در هفته‌ای که گذشت با خبر شهادت یکی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) پاسدار رشید سپاه اسلام شهید محسن کمالی آغاز شد.
مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور هزاران نفر از مردم ولایی استان البرز برگزار شد.

همچنین در این هفته سید حمید طهایی استاندار البرز به صراحت درباره تخلفات انتخابات چهارمین دوره شورای شهر کرج سخن گفت و از صدور حکم قضایی در آینده نیز خبر داد.
تابناک البرز این مطلب را در گزارشی تحت عنوان " کدام یک از اعضای شورای شهر کرج تخلف کردند" مورد توجه قرار داد.

انتقاد جدی آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز به برخی تلاش‌ها برای آزادسازی ورود زنان به ورزشگاه‌ها تحت عنوان " مشکلات زنان حل شد، فقط مانده رفتن به ورزشگاه؟" نیز از جمله دیگر اخبار تابناک در این هفته بود.

ضمن اینکه در این مدت خبر مربوط به افزایش تورم در استان البرز نیز با تیتر " نرخ تورم نقطه به نقطه در البرز افزایش یافت" پوشش داده شد.

درخشش دانش‌آموزان کرجی در مسابقات جهانی ژنو نیز از جمله اخبار مهم تابناک در این هفته بود.

ماجرای ورود گوشت بوفالو غیر بهداشتی که هفته گذشته جزو مهمترین اخبار کشور بود، به استان البرز نیز نفوذ کرد و تابناک البرز گزارشی را تحت عنوان " دفاع مجدد دامپزشکی از واردات گوشت بوفالو" در این ارتباط منتشر کرد.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، مراسم تشییع و تدفین شهید محسن کمالی از مدافعان حرم اهل بیت (ع)، جزو باشکوه‌ترین مراسم‌های وداع با یاران ولایت بود. اما محل دفن این شهید حاشیه‌هایی نیز داشت که تابناک طی گزارش‌هایی از جمله " دلیل عدم تدفین شهید مدافع حرم در مسجد رجائی شهر چه بود؟" به آن توجه نشان داد.

"قیمت نان هر روز در البرز بالاتر می‌رود/ تافتون به 800 تومان رسید" نیز جزو گزارش‌ها و اخبار مهم تابناک در این هفته بود.

خبر شهادت حاج ابوالقاسم حافظ جانباز 70 درصدی البرز و پدر شهید شاهین حافظ در تابناک البرز با عنوان " یکی دیگر از یاران خمینی (ره) به امام شهدا پیوست" مورد توجه جمع زیادی از مخاطبان تابناک قرار داشت.

افشاگری حسین محمدی مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان البرز با عنوان " 90 درصد فاضلاب البرز در طبیعت رها می‌شود" مخاطبان بسیاری داشته است.

از این مسئول گزارش مهم دیگری نیز طی این هفته در تابناک با عنوان " آسیب‌ جبران ناپذیر فعالیت یک معدن در کرج " منتشر شده است.

سرانجام تغییر و تحولات مدیریتی در استان البرز و اظهارات یک مسئول عالی‌رتبه در وزارت کشور "سرنوشت فرمانداران اشتهارد و فردیس چه می‌شود" مخاطبان بسیاری داشته و دارد.

همچنین در هفته ای که گذشت محمد تقی ایرانی فرماندار کرج در یک پیام وایبری به مردم این شهرستان وعده داد که به زودی مشکلات مربوط به بام کرج برطرف می شود.

بخشی از موفقیت‌های ورزشکاران البرز نیز در این هفته توسط تابناک پوشش خبری داده شد که از این جمله می‌توان به خبر " ورزشکار البرزی عضو تیم ملی راگبی شد" اشاره کرد.

و بالاخره اینکه خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج نیز با عنوان " نباید فرصت به دست دشمنان بدهیم" جزو پربیننده‌ترین اخبار بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار