نماینده مردم کرمانشاه:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مسئله آب یکی از چالش های اصلی کشور و جهان است و ما با توجه به اینکه در کشور خشک قرار داریم بایستی سعی و تلاش کنیم بخوبی از آن استفاده واز همه ی مردم درخواست داریم در مصرف آب مدیریت کنند.
کد خبر: ۲۷۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 03 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در مدیریت آب و فاضلاب شهرکرمانشاه و در جمع کارکنان کرد: وظیفه مسئولین خدمت به مردم است وبایستی نسبت به مشکلات و خواسته های به حق آنها رسیدگی شود

سیدقاسم جاسمی افزود: مردم در طول دوران انقلاب ثابت کردند هر جایی که نیاز به وجود آنها بوده است با تمام توان حضور خویش را در عرصه های مختلف ثابت کردند واین وظیفه ما وهمه ی مسئولین است که به مردم خدمت کنیم چرا که آنها همیشه با مسئولین همراه بودند وهستند .

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: از رویکرد و نگاه تازه خود نسبت به موانع موجود در نهادهای محلی و استانی خبر دادند و تاکید کرد هیچ نماینده ای نباید با هدف تضعیف وارد یک مجموعه گردد و تنها باید سعی در مرتفع ساختن مشکلات آنها کمک نمایند.

وی افزود: خدمات ارایه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب قابل ستودنی است واین یکی از ارزشمند ترین خدمات رفاهی و زیربنایی برای مردم می باشد. چرا که خدمات رسانی در بخش آب در زندگی مردم تاثیر گذار است این نعمت الهی در زندگی روز مره مردم نیاز ضروری است وباید قدر آن را دانست چون حیات ما انسانها به آب و ابسته است واگر ما دراختیار نداشته باشیم زندگی برای همه ی ما بسیار سخت است .

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئله آب یکی از چالش های اصلی کشور و جهان است و ما با توجه به اینکه در کشور خشک قرار داریم بایستی سعی و تلاش کنیم بخوبی از آن استفاده واز همه ی مردم درخواست داریم در مصرف آب مدیریت کنند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده از سوی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه، خواستار تداوم این خدمت شد و گفت: وظیفه داشتم بعد از اینکه توفیق پیدا کردم ومنتخب مردم کرمانشاه در مجلس شوم از نزدیک با ادارات و سازمانها ودر جمع کارکنان آنها حضور پیدا کنم که بحمدالله امروز این توفیق حاصل شدم ودر جمع شما کارکنان آب و فاضلاب کرمانشاه حضور یافتم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار