مدیرعامل شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: فعلا هیچکدام از شهرهای استان مشکل قطعی و کمبود آب ندارد.
کد خبر: ۲۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 03 August 2016

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، منصور کیاور ، با بیان اینکه در گذشته در مورد احتمال کمبود آب در برخی از شهرستان‌های استان هشدار داده شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه هم اکنون در هیچ شهری کمبود و قطعی آب نداریم.

وی ادامه داد: سنقر، پاوه، جوانرود و ... از جمله شهرهایی هستند که در مورد مشکل آب آنها نگرانی وجود داشت و حالا به اندازه کافی آب دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه فقط در ابتدای فصل گرما در خود شهر کرمانشاه مشکل کمبود آب داشتیم، یادآوری کرد: با وارد شدن آب سد گاوشان به مدار این مشکل نیز حل شد.

به گفته کیاور، اینکه تا پایان تابستان مشکل کمبود آب رخ ندهد به دمای هوا و میزان مصرف مردم بستگی دارد و اگر هوا گرم و مصرف زیاد شود، احتمالا بروز قطعی وجود دارد.

وی سرانه کنونی مصرف آب در کرمانشاه را 200 تا 210 لیتر در شبانه روز اعلام کرد و افزود: چندی پیش که گرمای شدید هوا را داشتیم این عدد تا 270 لیتر در شبانه‌روز هم رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: این شرایط باعث شد میزان آب موجود در مخازن کاهش یابد و مصرف آب به مرز هشدار برسد.

کیاور با اشاره به اینکه هرچقدر به پایان فصل گرما نزدیک‌تر شویم میزان ذخایر آب نیز کمتر می‌شود، از مردم خواست صرفه‌جویی در مصرف آب را همچنان ادامه دهند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار