استاندار قزوین گفت: اجرای عملی راهبردهای اقتصاد مقاومتی در شهرک های صنعتی استان قزوین عملیاتی شده است.
کد خبر: ۲۷۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، در راستای اجرای منویات رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استاندار قزوین بهمراه خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، زکی زاده مدیرکل امور اقتصادی استانداری و مسئولان استانی روز چهارشنبه از چند واحد تولیدی فعال در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

فریدون همتی در آستانه گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک در هنگام بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی لیا اظهارداشت: در سال اقتصاد مقاومتی اجرای عملی این شعار در واحدهای تولیدی مستقردر شهرکهای صنعتی تحقق یافته و آثار تحریم ها کمتر دیده میشود.

وی افزود: خوشبختانه در برخی از این واحدهای تولیدی خودکفایی و قطع وابستگی به واردات محصول کاملا دیده می شود.

استاندار تصریح کرد: تحول ایجاد شده متکی به دانشمندان ایرانی، استقلال و خود کفایی، رونق در بخشهای مختلف، جهت گیری به سمت بازارهای خارجی، شتاب بخشیدن به فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع وابستگی نمونه های بارز در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

استاندار قزوین در ادامه از چند واحد صنعتی تولید کننده نخ الیاف پلی استر با سرمایه گذاری ارزی 20 میلیون دلار و ریالی 200 میلیاردی و اشتغالزایی 600 نفر، کارخانه تولید کننده 60 درصد مخازن گاز سی ان جی، با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 180 نفر، یک شرکت تولید کننده رب گوجه فرنگی، انواع ترشی و مربا با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال و اشتغالزایی 30 نفر و کارخانه تولید کانتینر و کانکس فلزی و اتاق حمل کالا با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و اشتغالزایی 34 نفر بازدید کرد.

در حال حاضر در شهرک صنعتی لیا 409 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 310 واحد تولیدی با سرمایه گذاری سه هزار و400 میلیارد ریال و اشتغالزایی 7 هزار و 531 نفر پروانه بهره برداری گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار