مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: رسانه‌های گروهی با تلاش مضاعف در راستای انعکاس اخبار به موقع بساط و فساد اقتصادی را ریشه‌کن کنند چراکه اگر موریانه در تنه انقلاب رخنه کند انقلاب و نظام را از درون تهی می‌کند.
کد خبر: ۲۷۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز در نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های استان قزوین و شورای مرکزی بسیج رسانه این استان که صبح امروز برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با رسالتی که بر دوش دارند باید برای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم جامعه از اخبار کذب پرهیز کرده و واقعیت را به آن‌ها القا کنند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امروزه مطرح بوده چگونگی مطالبه‌گری از مسؤلان و رسانه‌ای کردن منویات امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه مبنی بر زمین‌خواری است که باید رسانه‌های استان قزوین در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گیرند تا معضلات و آسیب‌هایی که به امورات مردم و منافع ملی می‌رسد، مطرح کرده تا ریشه‌کن شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: برخی از رسانه‌های برخطی که فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان قزوین را در خصوص زمین‌خواری و مقابله با آن واضح پرداخته و ادامه دادند، تشکر می‌کنیم که می‌طلبد نشریات مکتوب نیز به این موضوع دامن بزنند.

سرباز عنوان کرد: حمایت رسانه‌ای از فرمایشات آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین عزم جدی می‌طلبد و رسانه‌های استانی و همچنین شبکه‌های اجتماعی که مردمی‌ترین رسانه بوده باید آن را اطلاع‌رسانی کنند.

این مسؤول با اشاره به بصیرت‌افزایی در بین مردم جامعه از رسانه‌های استان قزوین درخواست کرد تا با انتشار اخبار صحیح و آگاهی مردم نسبت به اتفاقات و رویدادهای این استان موج ملی ایجاد کرده و انقلابی در این انقلاب ایجاد کنند تا بساط و معضلاتی را که به نفع مردم و انقلاب نیست، ریشه‌کن شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: امید است رسانه‌های گروهی با تلاش مضاعف در راستای انعکاس اخبار به موقع بساط و فساد اقتصادی را ریشه‌کن کنند چراکه اگر موریانه در تنه انقلاب رخنه کند انقلاب و نظام را از درون تهی می‌کند که می‌طلبد در این راستا با آگاهی به پیش رویم.

سرباز تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن از داخل و خارج که بیشتر شده رسانه‌ها باید موضوعات و مسائل جامعه را بررسی و عناوین و محورهای آن را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار