مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر کنگاور بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: ۲۷۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 05 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، مهندس منصور کیاور اظهار داشت: مطالعات اولیه طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر کنگاور در سال 1390 آغاز گردید و هم اکنون این طرح با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی تا پایان سال آتی به بهره برداری می رسد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه با بیان این مطلب که این تصفیه خانه در 1 مدول طراحی شده افزود: مساحت تصفیه خانه شهر کنگاور در زمینی به مساحت 6 هکتار در دست ساخت است .

وی سرانه تولید فاضلاب به ازای هر نفر را 145 لیتر در شبانه روز دانست و افزود : این تصفیه خانه 54 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می دهد.

کیاور با اشاره به اینکه فرایند تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه به روش Bioworks می باشد تصریح کرد: این یک روش اصلاح شده هوادهی گسترده می باشد که با استفاده از یک لاگون سرتاسری کلیه مراحل فرآیند تصفیه فاضلاب در داخل آن تامین می گردد.

وی تصریح کرد: اعتبار اولیه این طرح بیش از 105 میلیارد ریال می باشد .

وی در پایان افزود: این پروژه یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که با تلاش مضاعف سعی بر این است که در پایان سال 1395 وارد مدار بهره برداری شود که با احداث این پروژه مهم و حیاتی شبکه های فاضلاب از طریق خط انتقال به این تصفیه خانه وارد و تصفیه خواهد شد که پساب حاصل از آن در جهت امور کشاورزی، صنعت و فضای سبز گرفته می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار