حسن پورقربان در نشست خبری روز گذشته ؛
تابناک / حسن پورقربان در جلسه تجلیل از خبرنگاران که روزگذشته در سالن اجتماعات شورای شهر رودسر برگزار شد اظهار کرد: شناخت و ارتباطی که طی سالیان طولانی با خبرنگاران داشتم، نشان دادند که این عزیزان برای انجام وظایف خود چقدر صبر و حوصله به خرج می دهند و چه مقاومت و ایستادگی در این راه دارند.
کد خبر: ۲۷۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 07 August 2016
تابناک / حسن پورقربان در جلسه تجلیل از خبرنگاران که روزگذشته در سالن اجتماعات شورای شهر رودسر برگزار شد اظهار کرد: شناخت و ارتباطی که طی سالیان طولانی با خبرنگاران داشتم، نشان دادند که این عزیزان برای انجام وظایف خود چقدر صبر و حوصله به خرج می دهند و چه مقاومت و ایستادگی در این راه دارند.






به گزارش تابناک گیلان،
شهردار رودسر اوصاف خبرنگار را مظلومیت، ایثار و گذشت، عبادت، بازوی فرهنگ و ادب و تحرک و ایجاد پویایی در جامعه برشمرد و عنوان کرد: در این یک ماهی که در خدمت مردم خوب و شریف رودسر هستیم برنامه ریزی های خوبی با همراهی و همکاری عزیزان شورای شهر انجام گرفته، چرا که این شهر استعداد و پتانسیل کافی را برای رونق و پیشرفت در اختیار دارد.

وی افزود: تحولاتی را در سطح اداری انجام دادیم که در وهله اول حقوق و مزایای معوقه پرسنل پرداخت شد تا انگیزه ای باشد برای تلاش هرچه بیشتر این عزیزان در جهت انجام دقیق برنامه ها و در بحث آسفالت نیز در فاصله یک ماه گذشته چیزی بالغ بر 100 هزار متر مربع جهت اجرای آسفالت برنامه ریزی شده است که به تدریج انجام خواهد گرفت و از نکات مهم اجرای این پروژه بزرگ عدم بهره گیری از هیچ گونه اعتبارات دولتی است و از اعتبارات جاری شهرداری کار پیش خواهد رفت و تا 30 درصد هم فعلا در حال اجراست.

پورقربان اضافه کرد: آسفالت شهرک شهید رجایی، خیابان منطقه چافجیر، آسفالت مسکن مهر، آسفالت کوچه بهار و کوچه گلمیر، آسفالت خیابان فلسطین ، جدول گذاری و پالت کاری در منطقه رامدشت، کسگرمحله، خیابان 18 متری کوی دانشگاه، ضلع شمالی خیابان بعثت از جمله برنامه های ما در این مدت بوده است.

شهردار رودسر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های مهمی که مدت های مدید آرزوی مردم رودسر بود تا سروسامانی پیدا کند بحث لایه روبی رودخانه کیارود و شیارود است که خوشبختانه این طرح نیز کلید خورده و پیمانکار فاز اول اجرای آن را شروع کرده است و امیدواریم با هماهنگی و اقداماتی که صورت میگیرد هرچه زودتر این پروژه نیز به طور کامل به مرحله اجرا برسد ؛ همچنین لوله گذاری منطقه دهنه و سروسامان دادن به ساحل رودسر برای استفاده هرچه بیشتر مردم و مسافرین محترم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: بحث اصلاح فضای سبز به عنوان یکی از برنامه های زیباسازی در تک تک نقاط مختلف شهر از جمله بولوار ها و میادین مدنظر قرار دارد تا مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گیرد ؛ همچنین بحث نظافت شهر نیز جز یکی از مهمترین اهداف ماست، از نحوه جمع آوری و حمل تا جا به جایی زباله برنامه ریزی جدیدی انجام گرفته تا این مورد چهره شهر را خراب نکند و در 48 ساعت گذشته آن را ساماندهی کردیم.

این مدیر شهر خاطرنشان کرد: تفکیک زباله از مبدا نیز علاوه بر بحث نظافت بحث درآمد زایی نیز میتواند داشته باشد که در این رابطه هم طبق روال کاری خود در شهرهایی که حضور داشتم برنامه ریزی خاص صورت خواهد گرفت.

شهردار رودسر در پایان اظهار داشت: امروز ؛ رودسر در یک دوران طلایی از لحاظ مدیریت در بخش های مختلف قرار دارد و مردم نیز اطمینان داشته باشند که مسئولین شهر متفق القول در راستای پیشرفت و ترقی شهر گام خواهند برداشت و در نهایت رضایت مندی خاطر مردم فراهم خواهد شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار