نتیجه بی‌توجهی مدیران نظرآباد به نیازهای مردم
شهرستان نظرآباد فاقد امکاناتی تفریحی مناسب از جمله سینما، سالن‌های مناسب اجرای موسیقی و تئاتر، مجموعه‌های استاندارد ورزشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیر است.
کد خبر: ۲۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 25 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: نظرآباد محروم‌ترین شهرستان استان البرز بوده و مردم ساکن این منطقه فاقد بسیاری از امکانات تفریحی هستند.
این شهرستان فاقد امکاناتی چون سینما، سالن‌های مناسب اجرای موسیقی و تئاتر، مجموعه‌های استاندارد ورزشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیر است.
پارک‌ها و بوستان‌های نظرآباد نیز از امکانات مطلوبی برخوردار نیستند.
یکی از این مجموعه‌ها، شهربازی پارک شهر نظرآباد بود که حال مشخص شد که امکاناتش استاندارد نیست.
فتانه شکرالهی مدیر کل استاندار البرز اعلام کرد است که: با توجه به بازرسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و نتیجه گزارش‌های شرکت بازرسی مبنی بر عدم انطباق تجهیزات بازی مستقر در مجموعه شهربازی نظرآباد، این شهربازی بسته شد.
وی ادامه داد: تجهیزات بازی مستقر در این مجموعه فاقد مجوز بهره‌برداری از اداره کل استاندارد بوده و برابر قوانین و مقررات نسبت به بسته‌شدن آنها اقدام شده است.
این مسئول ادامه داد: هر گونه بهره‌برداری از تجهیزات بازی در شهربازی‌ها منوط به دریافت مجوزهای لازم از اداره کل استاندارد است و تخطی از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، اقدامات حقوقی را در پی خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اس ان تي ام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
بسيار ممنون از اطلاع رسانتيان
لطفا بررسي خبر فوق در وبلاگ ما را با عنوان آقایان شورا نظرآباد را دریابید به لينك زير را درج كنيد
http://sntm9.parsiblog.com/Posts/549/
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار