کد خبر: ۲۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 08 August 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند آموزش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، وحید یعقوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه آموزش‌ها و آگاه کردن نوجوانان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه سبب می‌شود تا برخی از نوجوانان به سمت برخی از تخلفات روی بیاورند لذا باید با ارائه آموزش‌ها می‌توانیم مانع از گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شویم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج خاطرنشان کرد: در این زمینه مدارس بهترین مکان برای ارائه این آموزش‌ها هستند، بدین منظور باید با دعوت از کارشناسان در این زمینه علاوه بر شناسایی و شناساندن آسیب‌های اجتماعی در کنترل و روی آوردن نوجوانان به این مهم جلوگیری کنیم.

یعقوبی تأکید کرد: البته در این زمینه نقش والدین دانش‌آموزان نیز بسیار اهمیت دارد و می‌تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر بسیار مؤثر باشد.

وی در ادامه سخنان خود به تفاهم‌نامه بین سازمان نظام روانشناسی البرز و آموزش و پرورش ناحیه یک اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه و برای رسیدن به اهداف مورد نظر علاوه بر برگزاری کلاس‌های مختلف، اعزام مدرس را نیز به مدارس این ناحیه خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج البرز افزود: در قالب این تفاهم‌نامه زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس برای دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان به مدت یک سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان فراهم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار