آیت الله میرعمادی در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان تاکیدکرد:
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد گفت : .احياي فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر ، زمينه ساز كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه است
کد خبر: ۲۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 09 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،حجت الاسلام و المسلمين " احمد مير عمادي " نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد در ديدار با سردار "قنبري " فرمانده انتظامي لرستان، گفت : تقويت باورهاي معنوي و اعتقادي ، اساس تحول در نظام اسلامي است و همواره مي تواند منشاء خدمات ارزشمند در جامعه اسلامي باشد .

وي با بيان اين كه امر به معروف و نهي از منكر در دين مبين اسلام از مسائل توصيه شده براي رسيدن به جامعه­اي ايمن است ، افزود : احياي فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر ، زمينه ساز كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه است .


نماينده ولي فقيه در استان ، از فريضه امر به معروف و نهي از منكر به عنوان كليدي ترين فرضيه در اسلام ياد كرد و افزود : امر به معروف و نهي از منکر ، وظيفه هر فرد در جامعه اسلامي است و هر کس به اندازه مسئوليت خود بايد در اين زمينه گام موثر و اساسي بردارد .

امام جمعه خرم آباد با بيان اين كه تلاش در سنگر تامين نظم و امنيت جامعه و كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي، اقدامي مهم در مسير احياي فرضيه امر به معروف و نهي از منكر است ، گفت: امر به معروف و نهي از منكر بايد به يك فرهنگ در جامعه تبديل شود ، چرا كه مي تواند سد محكمي در پيشگيري از بروز جرايم باشد.

اعتماد و مشارکت مردم ، پشتوانه اي محکم براي اقتدار پليس

در ادامه اين ديدار سردار "قنبري" فرمانده انتظامي لرستان ، يکي از مهمترين رسالت هاي پليس را ، اهتمام به فريضه امر به معروف و نهي از منکر دانست .

وي تصريح كرد : اعتماد و مشارکت مردم در انجام مأموريت هاي پليس ، مهم ترين عامل ايجاد امنيت پايدار در جامعه و پشتوانه اي محکم براي اقتدار پليس است .

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه فريضه امر به معروف و نهي از منکر بايد در تمام زمينه ها جاري باشد ، اظهار داشت : اين امر واجب ، يكي از مهم ترين واجبات اجتماعي دين اسلام است و اگر اين فرهنگ در جامعه رواج پيدا كند، جرايم به طور چشمگيري كاهش مي‌يابد . #
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار