کد خبر: ۲۷۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 10 August 2016

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار خواستار حمایت، همدلی و اتحاد سرمایه گزاران برای توسعه منطقه و در راستای رفع مشکلات مردم شد.

حامدعلی مبارکی در گفت وگو با ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته و با اجرای سیاست‌های نادرست، نه تنها سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی ترغیب به سرمایه‌گذاری در چابهار نشدند بلکه سرمایه گذاران بومی ترجیح دادن سرمایه خود را در کشورهای مجاور و حاشیه خلیج فارس به کار بگیرند.

وی بیان کرد: تغییر رویکرد در دولت تدبیر و امید، زمینه ساز بازگشت سرمایه‌گذاران بومی مقیم خارج از کشور به منطقه آزاد چابهار است.

مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر از رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای بهبود وضعیت مردم گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی، عمرانی و گردشگری منطقه و توسعه این صنایع، یکی از راه حل‌های از بین رفتن مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری مردم است.

در ادامه مبارکی گفت: استفاده از سرمایه‌های بومی در جلب مشارکت در زمینه‌های مختلف بستر رشد و توسعه استان را بیش از پیش فراهم می آورد و از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنیم، سرمایه‌گذاران باید با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه وارد شوند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار