مربی سایپا: پرسپولیس را خوب می‌شناسیم
برانکو در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت محمدرضا خانزاده گفت: اینکه این بازیکن اشتباه کرده، مشخص و قطعی است، اما با یک اشتباه که نمی توان و نباید بازیکن را حذف کرد.
کد خبر: ۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷ 25 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از ظهر فردا به مصاف هم می‌روند.
پیش از انجام این مسابقه، مربیان دو تیم در نشست خبری حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
در این نشست، برانکو ایوانکوویچ طی سخنانی اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته فوتبال است و حضور سایپا در این استان، می‌تواند به پیشرفت فوتبال البرز کمک کند.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که البرز دارد، به زودی این استان به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران مطرح می‌شود و خوشحال هستم که به البرز آمده‌ام.
این مربی فوتبال در ادامه به شرایط تیمش در مسابقه فردا با سایپای البرز اشاره کرد و گفت: ما نقاط ضعف خود را شناخته‌ایم، به عنوان نمونه گل‌هایی که در دقایق ‌آخر مسابقه در هفته‌های اخیر دریافت کردیم، ضعف‌های خط دفاعی ما را نشان داد.
برانکو افزود: این ضعف‌ها را تا حد زیادی برطرف کردیم و امیدواریم که برابر سایپا دیگر دچار اشتباهات دفاعی نشویم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت محمدرضا خانزاده گفت: اینکه این بازیکن اشتباه کرده، مشخص است، اما با یک اشتباه که نباید بازیکن را حذف کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید خانزاده جریمه شود و به طور قطع این اتفاق می‌افتد، اما باید به صورتی عمل کنیم که خانزاده در آینده نیز بتواند به فوتبال پرسپولیس و حتی تیم ملی کمک کند.
برانکو درباره وضعیت حضور خود در پرسپولیس نیز گفت: من آمده‌ام به این تیم کمک کنم، چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است.
وی در پایان گفت: برنامه ما برای فصل آینده است و در روزهای آینده برنامه کاری و لیست بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را به مدیریت ارائه می‌کنم.
همچنین امروز همچون هفته‌های گذشته مجید جلالی در مصاحبه پیش از بازی حضور نیافت و به جای خود فرهاد پورغلامی از اعضای کادر فنی نارنجی‌پوشان کرجی را فرستاد.
مربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در این نشست گفت: پرسپولیس همیشه تیم خطرناکی است و در سراسر ایران هواداران بسیاری دارد.
پورغلامی افزود: اگر چه این تیم در فصل جاری لیگ برتر و به ویژه هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، اما این وضعیت ما را فریب نمی‌دهد و در مقابل پرسپولیس بازی ساده‌ای نخواهیم داشت.
وی بیان داشت: در هفته گذشته نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را شناسایی و در تمرینات برای این منظور کار کرده‌ایم و فردا با شناخت کافی به زمین می‌رویم.
مربی نارنجی‌پوشان کرجی اظهار داشت: چهار دیدار تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده و می‌خواهیم با کسب امتیازات کامل، به جایگاه خوبی در جدول دست یابیم.
پورغلامی افزود: به همین دلیل در مقابل تمام حریفان با قدرت به میدان می‌رویم و امیدواریم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه سه بازیکن اصلی و تاثیرگذار سایپای البرز در دیدار برابر پرسپولیس حضور ندارند، گفت: در این دیدار ابراهیم صادقی، مسعود ابراهیم‌زاده و مسیح زاهدی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم و تلاش می‌کنیم از نفرات برتر در تمرینات استفاده کنیم.
پورغلامی در پایان از هواداران سایپا خواست تا با حضور در ورزشگاه از لحاظ روحی به بازیکنان این تیم کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار