کد خبر: ۲۷۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 10 August 2016
به گزارش تابناک یزد،مجری طرح تصفیه‌خانه فاضلاب اردکان از پیشرفت ۷۰ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب اردکان با سرمایه‌گذاری چادرملو خبر داد و گفت: این طرح در فاز نخست بالغ بر ۷۷ هزار نفر را زیر پوشش قرار می‌دهد.

سیروس شهروان خبرنگاران استان یزد از تصفیه‌خانه فاضلاب یزد و مجتمع معدنی چادرملو با اشاره به مشخصات فنی تصفیه‌خانه فاضلاب اردکان، این تصفیه‌خانه را از نوع لجن فعال با حذف موادد مغذی فسفر و ازت و تثبیت لجن اعلام کرد و اظهار داشت: این تصفیه‌خانه ظرفیت اتصال بالغ بر ۷۷ هزار نفر در ارد کان را دارد.

وی همچنین از اتصال صنایع اردکان به این تصفیه‌خانه خبر داد و بیان کرد: برای تصفیه فاضلاب صنایع موجود در شهر اردکان سه مدول مساوی در نظر گرفته شده که در مرحله نخست فقط یک مدول آن اجرا می شود.

شهروان یادآور شد: تاکنون ۲۹۰ کیلومتر لوله گذاری برای جمع آوری فاضلاب در سطح شهر انجام شده که این بخش از پروژه از پیشرفت ۹۹ درصدی برخوردار است و در حال اتصال منازل به این شبکه هستیم.

وی در مورد تصفیه‌خانه نیز بیان کرد: تصفیه‌خانه شامل سه فاز است که مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آن تعبیه شده و در این بخش ۶۵ درصد کار انجام شده است.

خبرنگاران در سفر خود به شهرستان اردکان از پروژه‌های جوارمعدنی معدن سنگ آهن چادرملو و تاسیسات زیربنایی آن بازدید کردند.

تصفیه‌خانه فاضلاب اردکان از جمله تصفیه‌خانه‌هایی است که با قرارداد بیع اجرا و بهره‌برداری می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار