تابناک کهگیلویه و بویراحمد
قائم‌مقام ستاد کاروان تدبیر و امید از فعال شدن سامانه 111 در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 24 ساعت پس از سفر هیأت دولت به این استان برای ارتباط با دولت و بیان مشکلات مردم خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 13 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،یکی از هدف های اساسی سفرهای استانی رئیس جمهور و وزرا به استان ها ،از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مردم قرار گرفتن مسئولان کلان کشوری است. در این سفرها انبوهی از مردم با در دست داشتن نامه هایی به افرادی که مسئول جمع آوری نامه ها بودند هجوم برده و نامه های درخواست های خود را تحویل این مسئول می دادند.
اما در این سفر و با توجه به اینکه برخی افراد نمی توانستند درخواست های خود را به مسئولین برسانند، قائم‌مقام ستاد کاروان تدبیر و امید از فعال شدن سامانه 111 در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 24 ساعت پس از سفر هیأت دولت به این استان برای ارتباط با دولت و بیان مشکلات مردم خبر داد.

علی‌اصغر احمدی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به سفر هیأت دولت و رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از راه‌های ارتباط با دولت در این سفر فعال شدن سامانه 111 در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 24 ساعت پس از سفر هیأت دولت به استان برای ارتباط با دولت و بیان مشکلات مردم است.

وی افزود: فعالیت این سامانه از روز شبه 23 مردادماه تا 24 ساعت پس از سفر خواهد بود و مردم می‌توانند با این سامانه تماس گرفته و با گرفتن کد رهگیری درخواست‌های خود را پی‌گیری کنند.

احمدی تماس با این سامانه را رایگان اعلام کرد و گفت:این امکان وجود دارد که به دلیل شلوغی خط ،برخی برای گرفتن پاسخ ،پشت خط معطل بمانند.

احمدی ضمن اعلام همکاری بسیار خوب مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با ستاد کاروان تدبیر و امید ، با عذرخواهی از مردم شهر یاسوج به دلیل بسته شدن برخی خیابان‌ها در روز سفر ، این کار را از سر اجبار دانست و گفت:چاره‌ای جز این کار وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
ببخشید،، اگه به این سامانه سفارش نخود سیاه بدهیم، چند روزه به دستمون می رسه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار