مدیر‌عامل شرکت مخابرات کرمانشاه:
مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه اولویت کاری سال 95 را توسعه شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه دانست و گفت: امسال 400 سایت جدید به شبکه تلفن همراه‌ اول استان اضافه می‌شود.
کد خبر: ۲۷۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 14 August 2016
تابناک کرمانشاه- مسیب قبادیان با اشاره به گله‌مندی شهروندان کرمانشاهی از پوشش و آنتن‌دهی نامناسب تلفن همراه، اظهار داشت: هم‌اکنون شبکه مخابرات یکی از گسترده‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور و بزرگ‌ترین اپراتور مخابراتی در خاورمیانه است که حدود یک‌میلیون مشترک تلفن ثابت، همراه و اینترنت دارد.
وی با اشاره به اینکه نوسازی و ارتقای شبکه‌های تلفن همراه در استان کرمانشاه آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان نسل 2 و 3 تلفن همراه در دسترس است و قصد توسعه آن‌را داریم.
مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه توسعه نسل 2 در همه نقاط استان را از اهداف مهم این شرکت عنوان کرد و افزود: در سال گذشته تعداد هفت سایت نسل 4 تلفن همراه به‌صورت آزمایشی نصب شد، اما برای تکمیل آن نیاز به تغییر مشترکان در استفاده از تلفن‌های همراه متناسب با نسل 4 است.
این مسؤول با بیان اینکه در طرح نوسازی شبکه با نصب تجهیزات جدید کیفیت ارتباطات استان کرمانشاه افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: 400 سایت جدید نسل 3 و 4 به شبکه تلفن همراه اول استان اضافه می‌شود و 300 سایت قدیمی هم نوسازی می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت مخابرات در طول سال‌جاری این پروژه به اتمام می‌رسد.
قبادیان با اشاره به اثر ساخت‌سازهای جدید شهری بر پوشش مخابراتی، بیان کرد: برای رفع مشکلات در شبکه در ساخت‌سازهای جدید نیازمند طراحی نو و به‌روز هستیم از این‌رو در طراحی ویژه به کمک شهروندان نقاط کم‌پوشش و دارای مشکل آنتن‌دهی را شناسایی می‌کنیم.
وی از شهروندان خواست هر‌گونه مشکل در رابطه با پوشش و یا کیفیت ارتباطی شبکه همراه اول در محل سکونت یا محیط کاری با آن مواجه هستند را با سامانه 9990 و یا 09129990 اطلاع دهند و ادامه داد: در پروژه جدیدی که برای شبکه همراه اول استان طراحی می‌شود، این مشکلات را مدنظر قرار می‌دهیم و طرح بهتری را برای پوشش و کیفیت آنتن‌دهی شبکه همراه اول برنامه‌ریزی می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار