مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از آغاز به کار اولین هنرستان هنرهای زیبا در چهار رشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توسعه رشته های تحصیلی دوره متوسطه اظهار کرد: اولین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در استان با همت و تلاش مجموعه آموزش و پرورش آغاز بکار کرد.

وی افزود: این هنرستان برای اولین بار در استان و در شهر قزوین تأسیس شده است و از دانش آموزان دختر علاقمند در رشته های هنری شامل موسیقی، نمایش، سینما و پویا نمایی (انیمیشن) ثبت نام می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ار ابتدای سال تحصیلی جدید ۹۶-۹۵ این هنرستان با ظرفیت ۱۲۸ نفر شامل چهار کلاس در چهار رشته هنری موسیقی، نمایش، سینما و پویا نمایی (انیمیشن)   آماده ثبت نام از دانش آموزان است.

قاسمی تصریح کرد: هنرستان هنرهای زیبا دولتی است و این هنرستان با مشارکت دو نهاد آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأسیس شده است.

وی اضافه کرد: در این هنرستان از دبیران و مدرسین متخصص و مجرب استفاده خواهد شد و مدرسین دروس عمومی توسط اداره کل آموزش و پرورش و مدرسین دروس تخصصی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: دانش آموزانی که پایه نهم را به پایان رسانده اند و در سال تحصیلی جدید ۹۶-۹۵ در پایه دهم تحصیل می کنند، می توانند براساس فرم هدایت تحصیلی، جهت ثبت نام به این هنرستان مراجعه کنند.

این هنرستان از روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به آدرس قزوین، جانبازان، فلکه اول، خیابان پیروزی، ساختمان فعلی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی یک آماده پذیرش مراجعین و ارائه خدمات به آنها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار