کد خبر: ۲۷۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۲ 16 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از مهر،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان فرصتی برای معرفی ظرفیت های این استان است.

 آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه دوشنبه در حاشیه نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاهی تحت عنوان هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران برگزار شده و چند ویژگی دارد که به اعتقاد من اگر آن را حفظ کنیم باعث پیشرفت و موفقیت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اولا همه دستگاه ها و نهادها عزم جدی و عمومی داشتند که بیایند و توانمندی های خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهند عنوان کرد: اگر این عزم و اراده جدی که در برپایی نمایشگاه وجود داشته در طول سال ادامه یابد به طور حتم ما شاهد تحول بزرگی در استان خواهیم بود.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه همچنین این نمایشگاه نشان داد که لرستان ظرفیت ها و توانمندی های فراوان و متعدد دارد که هر کدام در جای خود می تواند هم اشتغال زا باشد و هم برای پیشرفت و رونق اقتصادی کمک کند گفت: محصولات و تولیدات ارزشمند این نمایشگاه می تواند در ایران و حتی به عنوان صادرات به کار گرفته شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه محصولاتی در این نمایشگاه عرضه شد که امروز قابلیت جهانی دارد افزود: امسال، سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده و طبیعی است اقدام و عمل در سایه این است که شناخت پیدا کنیم و آنچه در استان داریم را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان فرصتی برای معرفی ظرفیت ها است افزود: می توانیم بگوئیم لرستان با تمام توانمندی هایش در قلب ایران جای گرفته و یک فرصت استثنایی پیش آمده تا بتوانیم جذب سرمایه گذار داشته باشیم.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در این برنامه افراد اخلاق، آداب و معاشرت مردم لرستان را می بینند و درک می کنند که مردم لرستان از آداب و فرهنگ غنی برخوردار هستند گفت: این اشتیاق، شور و علاقه در برنامه که وجود دارد مبارک است.

آیت الله میرعمادی گفت: تقدیر می کنم از استاندار لرستان که با همت بلند و ایده های ارزشمند و جدید خود این برنامه را اجرا کردند و باید این علاقه، شور و انسجام برای همیشه حفظ شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار