دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی گفت: براساس گفته مسئولان قرار بر این است که ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر گلبهار در هفته دولت افتتاح شود.
کد خبر: ۲۷۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 16 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، نعمت‌الله ظریف با بیان این مطلب، اظهار کرد: البته حتی با احتساب این 3000 واحد در صورتی‌که افتتاح شوند، 14 هزار واحد انبوه‌سازان همچنان هنوز بلاتکلیف باقی می‌مانند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی با اشاره به تعدادی از واحدهایی که همچنان نیمه‌کاره مانده‌اند، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها که توسط انبوه‌سازان ساخته شده‌اند با مردم تسویه حساب کرده و یا تعداد آن‌ها را در پروژه‌های دیگر انبوه‌سازی خود پخش کرده و به متقاضیان تحویل داده‌اند.

ظریف افزود: بیشتر تعداد متقاضیانی که همچنان پول خود را دریافت نکرده‌‌اند قرارداد خود را با تعاونی‌های مسکن منعقد کرده‌ و مشکلاتی برای آن‌ها به‌وجود آمده است.

وی بیان کرد: مشکلات مسکن مهر در گلبهار از حد فزون است چراکه بخش اعظمی از آن‌ها در حدود 30 هزار واحد خالی از سکنه بوده و تعدادی معادل 7000 واحد نیمه‌تمام با پیشرفت‌هایی بین 10 تا 50 درصد به‌طور کامل رها شده‌اند.

دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان‌رضوی تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلی که در حوزه مسکن مهر گلبهار عنوان شده، نبود زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای زندگی در آن منطقه و دور بودن از محل کار افراد در مشهد مقدس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار